Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах (місії підприємства).

«IBM» «IBM» — означає сервіс
«Найк» «Відчути дух змагання, перемогти й розгромити конкурентів»
«Хьюлетт Паккард» «Вносити технічний вклад у розвиток і добробут суспільства»
«Уолт Дісней» «Зробити людей щасливими»
«Дженерал електрік» «Наш найважливіший продукт — це прогрес»
«Дюпон» «Кращі продукти для кращого життя — за допомогою хімії»

При сильній та мотивованій культурі не загострюється увага на деталях, адже всі знають головний напрямок. Така культура не виникає внаслідок централізації управління.

 

Краще багато творчого хаосу, ніж упорядкована пасивність.

Культури підприємства неможна сприймати як монолітні блоки. В кожній крупній організації існує повний набір правил гри, норм, принципів, традицій, відповідно до яких окремі групи визначають свою поведінку.

 

Сильні культури– швидко розпізнавані та відкриті. Для них характерна невелика кількість цінностей, зміст яких визначають 2 тенденції: гордість та стиль. Така культура розпізнавана, так як цінності визначають програму досягнень на ринку, в суспільстві.

 

Безперечна культура є вирішальним інструментом мотивації: гордість за підприємство, відчуття власної гідності. Безспірними є і принципи відносин один з одним: повага, творчість та взаємодопомога.

Слабкі культури – відсутнє явне уявлення про цінності, про те як можна досягнути успіху в галузі. Окремі частини організації мають різні точки зору та позиції. Як наслідок, війни між заступниками або між «сильними на підприємстві».

Субкультури – різні: технологи ↔ економісти, але менеджери повинні визначати технологію як науку про найбільш економічні способи виробництва.


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Адвокатська діяльність
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Активами торговельного підприємства
  11. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  12. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 2. | Виникнення культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.