1. Прибуток – ми прагнемо отримувати достатній прибуток, фінансувати зростання нашого підприємства та отримувати кошти, котрі використовуються для здійснення інших наших цілей (деталі у тезисах):
· частина прибутку реінвестується;
· усі підрозділи фінансують себе самі;
· у підприємства не має довгострокових боргів;
· кожен продукт повинен приносити прибуток та з точки зору покупця коштувати своїх грошей;
· за прибуток відповідають всі.
2. Клієнти – продукти та послуги повинні повністю відповідати вимога клієнта за якістю та користю. Тільки так ми зможемо виграти та утримати довіру клієнта.
3. Зростання – повинен обмежуватися нашими прибутками та нашими можливостями розробляти та виробляти інноваційні продукти, які відповідають фактичним потребам клієнта. Зростання заради зростання не потрібно. Є 2 мотиви чому для нас важливе зростання:
· ринки, на яких ми працюємо швидко збільшуються і не можна відставати;
· зростання важливе для залучення високооплачуваних співробітників.