Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виникнення культури

 

Приклади сильних культур:

«Хьюлетт Паккард» (принтери, комп’ютери). Цілі:

1. Прибуток – ми прагнемо отримувати достатній прибуток, фінансувати зростання нашого підприємства та отримувати кошти, котрі використовуються для здійснення інших наших цілей (деталі у тезисах):

· частина прибутку реінвестується;

· усі підрозділи фінансують себе самі;

· у підприємства не має довгострокових боргів;

· кожен продукт повинен приносити прибуток та з точки зору покупця коштувати своїх грошей;

· за прибуток відповідають всі.

2. Клієнти – продукти та послуги повинні повністю відповідати вимога клієнта за якістю та користю. Тільки так ми зможемо виграти та утримати довіру клієнта.

3. Зростання – повинен обмежуватися нашими прибутками та нашими можливостями розробляти та виробляти інноваційні продукти, які відповідають фактичним потребам клієнта. Зростання заради зростання не потрібно. Є 2 мотиви чому для нас важливе зростання:

· ринки, на яких ми працюємо швидко збільшуються і не можна відставати;

· зростання важливе для залучення високооплачуваних співробітників.

 

 


Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. XVII ст.). Виникнення козацтва.
  3. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  4. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  5. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  6. Архаїчний і класичний періоди культури Давньої Греції
  7. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  8. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  9. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  10. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  11. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  12. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах (місії підприємства). | Що допомагає формувати сильну корпоративну культуру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.