Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виникнення культури

 

Приклади сильних культур:

«Хьюлетт Паккард» (принтери, комп’ютери). Цілі:

1. Прибуток – ми прагнемо отримувати достатній прибуток, фінансувати зростання нашого підприємства та отримувати кошти, котрі використовуються для здійснення інших наших цілей (деталі у тезисах):

· частина прибутку реінвестується;

· усі підрозділи фінансують себе самі;

· у підприємства не має довгострокових боргів;

· кожен продукт повинен приносити прибуток та з точки зору покупця коштувати своїх грошей;

· за прибуток відповідають всі.

2. Клієнти – продукти та послуги повинні повністю відповідати вимога клієнта за якістю та користю. Тільки так ми зможемо виграти та утримати довіру клієнта.

3. Зростання – повинен обмежуватися нашими прибутками та нашими можливостями розробляти та виробляти інноваційні продукти, які відповідають фактичним потребам клієнта. Зростання заради зростання не потрібно. Є 2 мотиви чому для нас важливе зростання:

· ринки, на яких ми працюємо швидко збільшуються і не можна відставати;

· зростання важливе для залучення високооплачуваних співробітників.

 

 


Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. XVII ст.). Виникнення козацтва.
  3. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  4. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  5. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  6. Архаїчний і класичний періоди культури Давньої Греції
  7. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  8. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  9. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  10. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  11. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  12. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах (місії підприємства). | Що допомагає формувати сильну корпоративну культуру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.