Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка стійкості автомобіля

Критичну швидкість автомобіля з умови з умови його перекидання на горизонтальному полотні дороги знаходять за виразом

, (3.1)

де R - радіус повороту дороги, м;

В = (В12)/2 - середнє значення колії автомобіля, м;

В1, В2 - колія відповідно передніх та задніх коліс автомобіля, м;

hg - висота центра мас автомобіля, м.

Критична швидкість з умови ковзання на горизонтальному полотні дороги:

. (3.2)

де - коефіцієнт зчеплення з дорогою, рекомендується приймати =0,6.

Прийнявши декілька значень радіусів повороту в межах 20...100 м, знаходять значення Vпер та Vковз.

На підставі обчислених даних будують графіки залежностей критичних швидкостей руху автомобіля від радіуса повороту (рис. 9).

Рисунок 9 - Залежність критичних швидкостей автомобіля

від радіуса повороту

Критичні швидкості при русі автомобіля на віражі визначають за виразами:

, (3.3)

, (3.4)

де b = 4° - кут поперечного нахилу полотна дороги.

Прийнявши декiлька значень R у межах 20...100 м., знаходять значення Vперв та Vковзв при русі на віражі та будують графіки залежностей Vперв(R) та Vковзв(R) для випадку руху автомобіля на віражі (рис. 9).

Порівнюючи відповідні криві на рис. 9, роблять висновки про вплив віражу на критичні швидкості автомобіля.

 


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. А) Грошова оцінка земель по Україні
  5. Абсолютні показники фінансової стійкості
  6. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  7. Аварія автомобіля
  8. Алгебраїчні критерії стійкості
  9. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  10. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  11. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  12. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Оцінка керованості автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.