Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка керованості автомобіля

Критичну швидкість автомобіля з умови керованості визначають за виразом:

,

де q - кут повороту керованих коліс, град.

Враховують критичні швидкості з умов керованості при q = 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40° та будують залежність критичної швидкості від кута повороту керованих коліс (рис. 10).

Рисунок 10 - Залежність критичної швидкості автомобіля з умови керованості від кута повороту керованих коліс

 

Враховуючи , що при русі автомобіля на повороті із швидкістю понад Vкер керовані колеса будуть ковзати в поперечному напрямі й поворот їх на більший кут не змінить напряму руху автомобіля, роблять висновки про межі керованості автомобіля.

Радіус повороту автомобіля при еластичних колесах знаходять за виразом:

,

де q=20° - середній кут повороту керованих коліс; d1, d2 - кути бокового уводу коліс передньої та задньої осей, град:

, ,

Pd1, Pd2 - бокові сили, що діють на колеса передньої та задньої осей, Н.

Граничні значення бокових сил Pd1 та Pd2, при яких колеса котяться без бокового ковзання, визначають за виразами:

Pd1 = 0,4 Pj1 , Pd2 = 0,4Pj2 ,

де Pj1 =jG1 та Pj2 =jG2 - сили зчеплення коліс відповідно передньої та задньої осей з полотном дороги.

квід1, квід2 - коефіцієнти опору боковому уводу одного одинарного колеса передньої та задньої осей, Н/град (для колеса легкового автомобіля квід=500...1000 Н/град, для колеса вантажного автомобіля квід=800...1500 Н/град).

При жорстких колесах радіус повороту визначають за виразом:

.

Враховуючи, що Rе=R поворотність автомобіля нейтральна, при Rе>R - недостатня, при Re<R - надлишкова, порівнюють знайдені величини Re та R і роблять висновки при тип поворотності автомобіля, який проектують.

Якщо виявиться, що поворотність автомобіля надлишкова, то визначають критичну швидкість з умови бокового відведення (збочення) коліс:

Враховуючи, що Vвідв повинна на 20...30% перевищувати максимальну швидкість автомобіля, роблять висновок про можливість експлуатації автомобіля, що проектується.

 


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. А) Грошова оцінка земель по Україні
  5. Аварія автомобіля
  6. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  7. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  8. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  9. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  10. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Аналіз складу кредитного портфеля банку і оцінка його якості.




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка стійкості автомобіля | Оцінка прохідності автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.