Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні рекомендації до розв’язання задач на рівновагу твердого тіла

 

Розв’язання задач на рівновагу твердого тіла, незалежно від взаємного розташування прикладених до тіла сил, рекомендується проводити в наступному порядку:

1. Виділити дане тверде тіло, рівновага якого розглядається;

2. Зобразити активні сили;

3. Якщо тверде тіло невільне, то, застосувавши закон визволення від в’язей, прикласти до нього відповідні реакції в’язей;

4. Розглянути рівновагу даного невільного твердого тіла, як тіла вільного, що перебуває під дією активних сил і реакцій в’язей;

5. Переконатися в тім, що дана задача є статично визначеною;

6. Вибрати напрямок осей декартових координат;

7. Скласти рівняння рівноваги твердого тіла під дією системи сил;

8. Розв’язати систему отриманих рівнянь рівноваги і визначити невідомі величини.

Якщо до тіла прикладена плоска система сил, варто прагнути до одержання таких рівнянь рівноваги, у кожне з яких входила б тільки одна невідома величина. У цьому випадку можна кожну з невідомих величин безпосередньо визначити з відповідного рівняння. Для цього осі координат доцільно направити так, щоб деякі невідомі сили виявилися перпендикулярними до цих осей. Тоді величини цих невідомих сил у відповідне рівняння проекцій не ввійдуть. Центр моментів, тобто точку, щодо якої повинне бути складене рівняння моментів, варто вибрати в точці перетинання ліній дії невідомих сил. Це дає можливість безпосередньо визначити з відповідного рівняння моментів величину третьої невідомої сили.


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  5. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  6. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  7. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  8. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  9. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання С2 :Системи просторових сил, які знаходяться в рівновазі | Приклад 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.