Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання С2 :Системи просторових сил, які знаходяться в рівновазі

1. Три невагомих стержні AB, AC, AD шарнірно з’єднані в точці А і прикріплені до горизонтальної підставки (рис.6). Площини трикутників ABC і AQD вертикальні і взаємно перпендикулярні. До вузла А прикладенню силу Р = 60 кН, паралельну OD. Визначити зусилля в стержнях АВ, АС і AD, якщо кут ABO = АСО = 45°, ADO = 60°.

Відп.: SB = Sc=73,48 кН; SD= -120 кН.

 

Рис. 6

 

2. Вантаж, вага якого 48 кН, підтримується трьома невагомими стержнями АВ, АС і AD, довжина яких відповідно 1,3 м, 0,4 м і 0,3 м (рис.7). Кут CAD = 90°. Визначити зусилля в стержнях, вважаючи кріплення стержнів шарнірними.

Відп.: SB = 52 кН; Sc = —16 кН; SD = — 12 кН.

 

Рис. 7

 

3. Однорідна кришка ящика, вага якої 10кН (рис. 8), удержується в рівновазі вертикальною вірьовкою EF. Визначити реакції петель А і В, якщо СЕ = 20 см, ED = 80 см.

Відп.: RА=4кН; RB= 1 кН.

 

Рис. 8

 

4. Вантаж Q = 100 кН рівномірно піднімається за допомогою коловорота (рис. 9). Нехтуючи вагою коловорота, визначити реакції підшипників А і В і силу Р, яку треба прикласти перпендикулярно до рукоятки довжина якої 0,5мпри її горизонтальному положенні. Радіус вала r = 0,11м.

Відп.: Р =22 кН; RA = 80 кН; RВ= 42 кН.

 

Рис. 9

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання С1 :Системи збіжних та плоских сил, які знаходяться в рівновазі | Основні рекомендації до розв’язання задач на рівновагу твердого тіла

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.