Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аудиторна робота 4

1. Змоделюйте ситуацію ведення переговорів на вашому підприємстві.

2. Опишіть процес вашої підготовки до проведення переговорів.

3. Оберіть підхід до проведення переговорів, який ви використовуватиме, до проведення переговорів. Аргументуйте вашу точку зору.

4. Визначте, які прийоми ви використовуватимете під час проведення переговорів та аргументуйте вашу позицію з даного питання.

5. По результатам переговорів з вашим партнером змоделюйте ситуацію проведення наради. Визначте типа наради, яка буде проведена в такому випадку.

 

Аудиторна робота 5

1. Ознайомтесь з основними нормативно-правовими актами з охорони праці та стисло сформулюйте їх сутність та зміст (до 1 друкованого аркуша).

2. Розробіть комплекс заходів для працівників вашого підприємства, направлених на поліпшення умов праці та зменшення травматизму в ході робочої діяльності. Перелік заходів оформіть у вигляді наказу.

3. Складіть акт перевірки дотримання виконання вимог чинного законодавства в сфері охорони праці на підприємстві.

4. Складіть перелік професій, посад і робіт, щодо яких повинні бути розроблені інструкції з охорони (безпеки) праці та наведіть приклад типової інструкції з охорони праці офісного працівника.

 

Аудиторна робота 6

1. Визначте види інформації, що використовують на Вашому підприємстві, та наведіть приклади.

2. Визначте та охарактеризуйте джерела надходження вищевказаної інформації у розпорядження Вашого підприємства.

3. Розробіть інформаційне повідомлення, та організуйте його адекватну передачу, відповідно до моделі обміну інформацією на підприємстві.

Аудиторна робота 7

1. На вашому підприємстві визначте основні завдання маркетингу.

2. Проведіть SWOT-аналіз діяльності вашого підприємства.

3. Побудуйте матрицю БКГ для товарів, що виробляє ваше підприємство та зробіть висновки.

4.Визначте основні прийоми маркетингу, яке використовуватиме ваше підприємство.

 

Аудиторна робота 8

1. Визначте, яким чином зовнішньоекономічна діяльність здійснюється на вашому підприємстві.

2. Проаналізуйте вакансії на посаду «Менеджер ЗЕД» на ринку праці, та опишіть тенденції, що мають місце. Охарактеризуйте вимоги, що висувають до претендентів роботодавці, обов’язки, які повинен виконувати менеджер ЗЕД відповідно до заявленої вакансії.

3. Порівняйте дані отримані результаті виконання завдання п. 2 з даними типової посадової інструкції працівника на посаді «Менеджер (управитель) із зовнішньоекономічної діяльності».

 


 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична частина | Індивідуальні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.