МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Частина 1ВСТУП С.В.Алексєєв, Є.П.Ляшенко, О.А.Довбня УДК 329 Протокол № 17 від 12.05.2004 Для студентів вузів денної форми навчання ЗБІРНИК ТЕСТІВ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
всіх спеціальностей)
Затверджено на засіданні кафедри українознавства та гуманітарної освіти
Краматорськ 2004
ББК 63.З /4 УКР/ А 47
Рецензенти:
О.В. Кондратенко, канд. істор. наук, завідувач кафедри історії та культурології КЕГІ; О.В. Булдакова, канд. істор. наук, доцент кафедри філософії та соціально-політичних наук ДДМА.
А 47 Історія України: Збірник тестів / для студентів вузів денної форми навчання всіх спеціальностей. - Краматорськ: ДДМА, 2004. - 72 с.
ISBN 966-7851-42-7
Включає тести, питання та завдання до всіх тем курсу, основну та додаткову літературу.
ББК 63.3 ( 4 УКР )
ISBN 966-7851-42-7 © С.В. Алексєєв, Є.П. Ляшенко, О.А.Довбня, 2004
© ДДМА, 2004 ЗМІСТ Вступ ................................................................................................4
Частина 1
1 Давня історія України .................................................................5 2 Раннє середньовіччя в Україні. Київська Русь .........................8 3 Литовсько-польська доба ..........................................................12 4 Визвольна війна українського народу 1648-1654 рр. .............15 5 Доба Руїни ..................................................................................18 6 Україна у ХУІІІ ст. ....................................................................22 7 Україна у 1-пол. ХІХ ст. ...........................................................25 8 Україна у 2-пол. ХІХ ст. – на початку ХХ ст. .........................29 9 Західноукраїнські землі у ХІХ ст. ............................................32 10 Україна в революціях 1917 р. ..................................................36 11 Україна в боротьбі за збереження державної незалежності (1918 – 1920 рр.) .............................................40 12 Україна в 20-30-х роках ХХ ст. ...............................................43 13 Україна під час ІІ світової війни .............................................47 14 Україна в роки перебудови. Національно-державне будівництво в Україні (1991 – 2004 рр.) ............................51
Частина ІІ
1 Україна з найдавніших часів до кінця ХІХ ст. ........................55 2 Україна у ХХ – на початку ХХІ ст. ..........................................63
Література ...........................................................................................71 В умовах розбудови української державності значно зростає роль формування свідомого громадянина України, підвищується значення курсів гуманітарних наук у вищій школі. Важливі завдання вищої школи на сучасному етапі спрямовані як на поглиблення професіоналізму, так і на виховання духовності, моральної та світоглядної культури майбутніх фахівців. У поглибленні гуманітарної спрямованості освіти, формуванні інтелектуального потенціалу особистості значна роль належить історії України. Дисципліну “Історія України” вивчають студенти першого курсу всіх спеціальностей. Програма курсу “Історія України” побудована відповідно до профілю підготовки бакалаврів. Курс “Історія України” спрямований на те, щоб дати студентам глибоку історичну підготовку, підвищити їх загальну та політичну культуру, допомогти в розумінні швидкоплинних процесів сучасного суспільного життя. Вивчення історії України дає можливість майбутньому інженеру глибше усвідомити своє місце в навколишньому світі, виразніше відчути значення своєї праці та знайти можливості для її вдосконалення. У складних умовах розбудови в Україні демократичної, правової держави на історію України покладаються винятково важливі завдання. Особливо значна роль історії України у формуванні й розвитку національної свідомості майбутніх фахівців, почуття гордості за свій народ та його історію. Успіх засвоєння курсу історії України в значній мірі залежить від правильної організації та використання студентами найбільш ефективних методів і форм самостійної роботи. Основними формами учбового процесу, що забезпечують засвоєння курсу студентами, є лекції, семінари, консультації та самостійна робота, яка включає самостійну підготовку до семінарських занять, підготовку докладів, повідомлень, рефератів, самостійний контроль знань за допомогою тестів, питань та завдань з відповідних тем курсу. З урахуванням цього й підготовлено цей збірник для студентів очної форми навчання. Він включає тести, питання та завдання з історії України до всіх тем курсу, основну та додаткову літературу. Збірник підготовлено на основі нових підходів, з урахуванням праць видатних вчених-україністів, нових або маловідомих праць прогресивних вітчизняних та зарубіжних авторів.
Читайте також:
|
|||||||||||
|