Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМИ ДЛЯ ДОПОВІДЕЙ, РЕФЕРАТІВ І КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

1. Безпека людини — невід'ємна складова характеристики стратегічного

напряму розвитку людства.

2. 00Н то концепція сталого людського розвитку.

3. Європейська програма навчання у сфері наук з ризиків.

4. Безпека життєдіяльності і споріднені науки то навчальні дисципліни.

5. Життя як вища форма існування матерії.

6. Діяльність — специфічно людська форма активності, необхідна умова існування людського суспільство.

7. Класифікація небезпек — перший крок до забезпечення безпеки.

8. Небезпеки очевидні і приховані.

9. Системно-структурний підхід і безпека життєдіяльності.

10. Приклади найбільших техногенних катастроф у світі (Бхопал, Севезо, Чорнобиль та ін.) як приклади порушення вимог безпеки систем.

11. Система «людина — життєве середовище» та її елементи.

12. Емерджентність у системах «людина — життєве середовище».

13. Ієрархія систем «людина - життєве середовище» від рівня системи з однією особою до загальнолюдської системи.

14. Людина як елемент системи «людина — життєве середовище» і як компонент життєвого середовища.

15. На прикладі реальних подій та ситуацій, взятих з життя або наведених в засобах масової інформації, визначити серйозність та ймовірність небезпеки.

16. Основні принципи управління ризиком.

17. На прикладі реальних подій та ситуацій показати, як застосовуються на практиці основні принципи управління ризиком.

18. Методи, що використовуються для виконання якісного аналізу небезпек.

19. На прикладі реальних подій та ситуацій виконати попередній аналіз небезпек та побудувати дерево помилок.

 


Читайте також:

  1. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  2. VIІІ. Комплект контрольних завдань / Екзаменаційні білети.
  3. А а) робітники
  4. А) Заробітна плата її форми та системи.
  5. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  6. Автоматизація проектних робіт
  7. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  8. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  9. Аналіз фонду заробітної плати.
  10. Аналіз якості продукції та робіт
  11. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.
  12. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ | Защита протоколов.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.