ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
1. Вивчити класифікацію небезпечних то шкідливих факторів згідно з ГОСТ 12.0.003-74.
2. Опрацювати тему «Якісний аналіз небезпек».
ПИТАННЯ ДЛЯ ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗУН
1. Структура наук про безпеку.
2. Безпека життєдіяльності як наука і навчальна дисципліна.
3. Генеалогічне дерево наук, що займаються питаннями безпеки життєдіяльності.
4. Характеристика то аналіз основних понять в безпеці життєдіяльності.
5. В чому полягає сутність безпеки життєдіяльності людини?
6. Джерела небезпеки та їх класифікація.
7. Небезпечні, шкідливі та вражаючі фактори.
8. Небезпечні зони.
9. Системний аналіз та його застосування у безпеці життєдіяльності.
10. Система «людина — життєве середовище» та її елементи.
11. Людино як елемент системи «людина — життєве середовище».
12. Рівні системи «людина — життєве середовище».
13. Загальна характеристика окремих компонентів життєвого середовища людини — природного, техногенного та соціального.
14. Ризиковий баланс то оцінка ризику.
15. Серйозність небезпек.
16. Ймовірність небезпек.
17. Матриця оцінки ризику.
18. Концепція прийнятного (допустимого) ризику.
19. Управління ризиком.
20. Якісний аналіз небезпек, його різновиди.
21. Попередній аналіз небезпек.
22. Аналіз дерево небезпек.
Читайте також: - I. Постановка завдання статистичного дослідження
- I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
- II. Завдання на проект.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|