МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розробка стратегії й тактикиСтратегія – це системне будування програми дій, спрямованих на майбутнього співрозмовника. Її вироблення передбачає отримання від самого себе чітких відповідей на наступні питання: · Чи готовий до обговорення запропонованої теми мій співрозмовник? · У чому я хочу переконати співрозмовника? · До яких саме дій я повинен його спонукати? · Яке коло питань я запропоную для обговорення на зустрічі? · Яке коротке формулювання суті моєї позиції? · Який результат зустрічі улаштовує чи не улаштовує мене, його, нас обох? Якщо бесіда зайде у глухий кут, чи варто піти на компроміс? Які компромісні рішення можуть бути прийняті? Тактика– це система дій з підготовки ефективної реалізації стратегії. Вона включає розробку аргументації на основі відбору фактів і їх аналізу з метою визначити взаємозв’язки явищ, зробити висновки, підібрати систему аргументів. 12 риторичних методів побудови аргументації: § Фундаментальний метод являє собою ознайомлення співрозмовника з фактами й відомостями (цифровим матеріалом, статистичними даними й т. ін.), які є основою доказу. § Метод протиріччя реалізується шляхом виявлення протиріч в аргументації співрозмовника. § Метод «витягування висновків» ґрунтується на точній аргументації за допомогою часткових висновків. § Метод порівняння будується на тім, що вдалі порівняння надають виступу виняткову яскравість і більшу силу навіювання. § Метод «Так, …, але» передбачає вміння бачити не тільки переваги, але й слабкі сторони пропозицій, альтернативи. § Метод «шматків» полягає у розчленовуванні виступу співрозмовника на частини («шматки») з метою спростування слабких місць. § Метод «бумерангу» дає можливість використовувати «зброю» співрозмовника проти нього самого. § Метод ігнорування застосовується в тих випадках, коли факт, викладений співрозмовником, не може бути спростованим; тоді цінність і значення даного факту ігноруються. § Метод потенціювання полягає в наступному: співрозмовник у відповідності зі своїми інтересами зміщає акцент, висуваючи на перший план те, що його влаштовує. § Метод «виведення» ґрунтується на поступовій суб'єктивній зміні суті справи. § Метод опитування реалізується в такий спосіб: питання задаються заздалегідь, щоб співрозмовник заздалегідь виклав свою позицію. § Метод видимої підтримки, коли наводяться нові докази на користь співрозмовника, а потім - контрдоводи. Підготовка робочого плану комунікації включає: · Продумування структури й послідовності викладу аргументів. · Формулювання питань, які будуть задаватися співрозмовникові. · Розробка початкової й завершальної фаз ділової комунікації. · Розробка варіантів дій на той випадок, якщо хід комунікації складеться інакше. · Репетиція майбутньої зустрічі (уявної, усної у формі монологу або з колегою) – передбачає відповіді на питання: - Які питання я буду ставити співрозмовникові? - Які питання може задати мені співрозмовник? - Як я буду поводитися, якщо мій співрозмовник: 1) у всьому погодиться зі мною? 2) рішуче заперечить або навіть перейде на підвищений тон? 3) не відреагує на мої доводи? 4) висловить недовіру до моїх слів, думок? 5) спробує сховати свою недовіру? Спосіб домовленості про час та місце передбачуваної комунікації залежить від міжособистісних позицій сторін, що домовляються і від стратегічних установок. Варіанти: а) «приставка зверху» - реалізується повідомленням типу: «Іван Іванович, я чекаю Вас о 16.00 у себе в кабінеті»; б) «приставка знизу» - полягає в питанні: «Іван Іванович, мені хотілося б з Вами порадитися, куди й коли мені під'їхати?»; в) «приставка на рівних»: «Іван Іванович, нам потрібно поговорити про.... Якщо Ви не заперечуєте, давайте погодимо місце й час нашої бесіди».
Читайте також:
|
||||||||
|