МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика морфологічних ознак, складу і властивостей найбільш поширених ґрунтів господарстваДля виконання даного пункту курсової роботи необхідно за підручником повторити тему «Номенклатура та діагностика ґрунтів. Таксономічні одиниці» та «Генезис, класифікація, географія, властивості та сільськогосподарське використання ґрунтів». Користуючись легендою ґрунтової карти та ґрунтового нарису, що зберігаються у господарстві, студент наводить у вигляді таблиці перелік ґрунтів (дод. 2), які залягають на території господарства та площу кожного з них згідно останнього туру обстеження лабораторією станції хімізації сільського господарства або центром «Облдержродючість», а також відсоток їх від обстеженої площі. Навести морфологічний опис основних підтипів ґрунтів, згаданих у таблиці (за прикладом дод. 2). При описі підтипів ґрунтів брати їх без додаткових особливостей, як то рід, вид, підвид, різновидність, розряд. Наприклад, згідно додатку 2 за переліком ґрунтів господарства їх налічується 15 ґрунтових відмін: 1.Чорнозем звичайний високоскипаючий середньогумусний слабкосолонцюватий важкосуглинковий на лесі – 30 га, 12%; 2.Чорнозем звичайний високоскипаючий середньогумусний слабкосолонцюватий слабкозмитий важкосуглинковий на лесі – 60 га, 24%; 3.Чорнозем звичайний високоскипаючий середньогумусний слабкосолонцюватий середньозмитий важкосуглинковий на лесі – 20 га, 6% і т.д. З наведеного прикладу видно, що це один підтип ґрунту, який відрізняється лише негативною ознакою – еродованістю. Ця негативна властивість буде врахована при бонітуванні за допомогою поправочного коефіцієнту (дод. 15) при виконанні таблиці 11. Опис основних типів ґрунтів господарства студент проводить в такій послідовності: 1) повна назва ґрунту згідно таксономічної класифікації; 2) умови формування за рельєфом (умови закладання – балка, долина, тераса, яр і т.д.); 3) схематичний рисунок профілю та опис морфологічних ознак кожного горизонту в такому порядку: висота горизонту, глибина залягання, колір, структура, новоутворення, включення, гранулометричний склад, характер переходу в наступний горизонт; відмітити їх вплив на повітряний, водний, тепловий і поживний режим даного ґрунту (особливо верхніх горизонтів). Показники гранулометричного складу ґрунту за горизонтами взяти з матеріалів агрохімічного обстеження ґрунтів або довідників і показати у вигляді таблиці 3:
Таблиця 3. Гранулометричний склад ґрунтів, найбільш поширених у господарстві
Продовження таблиці 3
4) водно-фізичні властивості ґрунту за горизонтами подаються у вигляді таблиці 4:
Таблиця 4. Водно-фізичні властивості ґрунтів, найбільш поширених у господарстві
Дані гранулометричного складу та водно-фізичних властивостей ґрунтів наводяться для метрового шару.
5) фізико-хімічні властивості ґрунту за горизонтами подаються у вигляді таблиці 5:
Таблиця 5. Фізико-хімічні властивості ґрунтів, найбільш поширених у господарстві
6) рівень забезпеченості (ознаки) ґрунту за його властивостями подається у вигляді таблиці 6:
Таблиця 6. Рівень ознак ґрунту за його фізико-хімічними властивостями
Студент обов’язково зазначає, якою організацією були проведені агрохімічні обстеження ґрунтів господарства і з якою періодичністю. Аналіз фізико-хімічної характеристики ґрунтів можна провести, користуючись даними додатків 3, 4, 5, 6, 7. Дані фізико-хімічних властивостей та вмісту основних елементів живлення наводяться для орного шару ґрунту. Таблиці 3, 4, 5, 6 можна розділити за змістом і виконати відповідно до кожного схематичного рисунку профілю ґрунту. У випадку, якщо виконані таблиці займають за об’ємом 1 повну і більше сторінки, їх необхідно переносити у додатки. Наприкінці даного пункту зробити висновок про відображення рівня родючості ґрунтів у морфологічних ознаках його профілю, а також як впливає та чи інша ознака на повітряний, тепловий, водний, поживний режими ґрунтів господарства.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|