Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

Варіант 1

Україна у другій половині ХІХ–на початку ХХ ст.

Варіант 3

 

1До складу „Руської трійці” входили:

а) Слобідська Україна; б) Наддніпрянщина; в) Правобережжя.

2У губерніях на початку 19 ст. необмежену владу мали:

а) старости; б) маршалки; в) губернатори.

 

3Розставте події у хронологічному порядку:

а) діяльність „Руської трійці”; б) створення масонської ложі „Об’єднаних слов’ян”; в) виникнення Кирило-Мефодіївського товариства; г) утворення „Південного товариства”.

 

4Де знаходилися три управи декабристського Союзу благоденства до 1825 р.:

а) в Києві, Тульчині, Кам’янці; б) в Тульчині, Кам’янці, Василькові; в) у Харкові, Кам’янці, Василькові?

 

5Перший пароплав на Дніпрі, побудований на Черкащині (1823 р.) мав назву:

а) „Бджілка”; б) „Птаха”; в) „Бджола”.

 

6„Товариство Об’єднаних слов’ян” відстоювало:

а) федеративний союз слов’янських республік; б) слов’янську конфедерацію; в) незалежність України.

 

7„Руська правда” відстоювала:

а) монархію; б) республіку; в) немає правильної відповіді.

 

8Кирило-Мефодіївське товариство існувало протягом:

а) 1846-1847 рр.; б) 1847-1848 рр.; в) 1846-1848 рр.; г) немає правильної відповіді.

 

9Т.Г.Шевченко уособлював у Кирило-Мефодіївському товаристві:

а) революційну течію; б) культурно-просвітницьку течію; в) ваш варіант.

 

10Розставте події у хронологічній послідовності:

а) повстання Чернігівського полку в Україні; б) діяльність „Руської трійці”; в) народження Т.Г.Шевченка; г) вторгнення Н.Бонапарта на територію Російської імперії.

 

 

 

1Шлях розвитку капіталізму в сільському господарстві зі збереженням пережитків феодалізму:

а) азіатський шлях; б) американський шлях; в) прусський шлях; г) вірної відповіді немає.

 

2Кріпосне право в Наддніпрянській Україні було скасоване:

а) у ході революції; б) шляхом реформ; в) ваш варіант.

 

3Розставте події у хронологічній послідовності:

а) Емський указ Олександра ІІ; б) створення „Братства тарасівців; в) „Ходіння в народ” народників; г) смерть Т.Шевченка.

4Соціально-політична течія, що орієнтувалася на український народ:

а) українофіли; б) народники; в) москвофіли; г) марксисти.

 

5Організацію „Земля і воля” (1876 р.) утворили:

а) соціал-демократи; б) марксисти; в) народники; г) народовці.

 

6Суспільно-політичний рух в Україні у ІІ половині ХІХ століття перебував винятково під впливом:

а) російського суспільно – політичного руху;

б) польського суспільно – політичного руху;

в) єврейського суспільно – політичного руху;

г) ваш варіант.

 

7Марксизм в Україні:

а) мав багато прихильників; б) мав мало прихильників; в) не мав прихильників; г) ваш варіант.

 

8Організація ліберальної української інтелігенції:

а) недільні школи; б) громади; в) москвофіли; г) народники.

 

9Валуєвський циркуляр:

а) був особистою ініціативою Валуєва;

б)був виданий від імені Олександра ІІ;

в) був викликаний польським повстанням в Україні;

г) був викликаний рухом української інтелігенції.

 

10Розставте події у хронологічній послідовності:

а) убивство Олександра ІІ; б) видання журналу „Основа”;

г) утворення першої української партії у Наддніпрянській Україні; г) заснування журналу „Київська старина”.

 

 

 

1Маніфест про визволення селян від кріпацтва був підписаний російським царем:

а) 19 лютого 1861 р.; б) 19 березня 1861 р.; в) 17 березня 1861р.

 

2Як називалися селяни, яким поміщик протягом двох років визначав і оформлював земельний наділ (за реформою 1861 р.):

а) панські; б) посесійні; в) тимчасово зобов’язані?

 

3Українська нація формувалася як:

а) селянська; б) пролетарська; в) міщанська.

 

4До гуртку „хлопоманів” відносилися:

а) В.Антонович, Т.Шевченко, Б.Познанський, Ф.Рильський;

б) В.Антонович, О.Свидницький, Б.Познанський, Ф.Рильський;

в) П.Чубинський, В.Антонович, О.Свидницький.

 

5Діячами „громадянського руху” у 60-ті рр.. були:

а) П.Чубинський, брати Синегуби, І.Кас’яненко, М.Драгоманов;

б) П. Чубинський, Т. Шевченко, І. Франко, Л. Українка;

в) правильні обидві версії.

 

6Центром українського друкованого слова у середині 19 ст. були:

а) Наддніпрянська Україна; б) Слобідська Україна;

в) Галичина; г) ваш варіант.

 

7„Тарасівці” проголосили:

а) соборність України; б) федеративний устрій України;

в) автономію України у складі Речі Посполитої.

 

8Практична діяльність „Громад” 60-х рр. 19 ст. втілювалася у:

а) видавничій діяльності; б) науково-популяризаторській діяльності; в) культурно-освітній діяльності.

 

9Свою кінцеву мету „хлопомани” бачили у:

а) встановленні республіки; б) встановленні парламентської монархії; в) прийнятті конституції.

 

10Розставте події у хронологічній послідовності:

а) виникнення „Громад”; б) видання Емського указу; г) ліквідація кріпацтва; г) Кримська війна.

 


Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2 | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.