МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації до семінарського заняттяСемінарське заняття присвячене закріпленню та перевірці знань з курсу «Основи етики». Питання побудовані таким чином, що вони охоплюють усі теми програми навчальної дисципліни «Основи етики». Підготовка до семінарсього заняття передбачає вивчення усього програмного матеріалу. Перевірка знань під час семінарського заняття буде відбуватись шляхом виконання тестових завдань, які повинні перевірити знання теоретичного матеріалу, а також розв’язання ситуаційних завдань, під час виконання яких студенти повинні продемонструвати здатність використовувати набуті знання на практиці, при аналізі життєвих ситуацій.
Питання для обговорення 1. Як співвідносяться поняття етика та мораль? 2. Яким чином звичаї визначають характер моральності? 3. Як співвідносяться моральні, релігійні та юридичні норми у суспільному житті? 4. У чому суть моральної досконалості? 5. Яким чином співвідносяться автономія та гетерономія в моралі? 6. Яким чином формується моральна оцінка та моральне судження? 7. Яким чином співвідносилось етичне та моральне у традиційних суспільствах? 8. У чому особливості античної етики? 9. Чим характеризується біблійна мораль? 10. Як тлумачилось етичне в епоху Нового часу? 11. Які особливості модерних етичних теорій? 12. Чим визначається тернім «етичне» у сучасному глобалізованому світі? 13. У чому особливості деонтології? 14. Що таке утилітаризм? 15. Як співвідносяться гедонізм і евдемонізм? 16. Як співвідносяться гедонізм і аскетизм? 17. У чому сутність етичного сентименталізму? 18. Чим визначається інтелектуальна етика? 19. Що розуміють під аналітичнолю етикою? 20. Що таке метаетика? 21. У чому особливості емотивізму? 22. У чому сутність добра і зла як центральних етичних категорій? 23. Чим відрізняються поняття добра і блага? 24. У чоиу сенс етичної категорії щастя? 25. У чому сутність етичної категорії свободи? 26. Яке місце займає свобода совісті? 27. Які категорії і чому належать до категорій етичного вибору? 28. Які категорії і яким чином передають етичні характеристики людини? 29. Як в етиці трактуються доброчесності? 30. У чому сутність альтруїзму та егоїзму? 31. Чим вирізняються поняття милосердя і прощення? 32. У чому сенс любові як етичної категорії? 33. У чому сутність концепції ненасилля і непротивлення злу? 34. Які етичні проблеми і чому постають перед сучасною наукою? 35. Яким чином можливе розвязання основнизх етичних проблем науки? 36. У чому сутність екологічної етики? 37. Чому екологічна етика набуває виняткової актуальності саме на сучасному етапі буття людства? 38. У чому сутність концепції благоговіння перед життям? 39. У чому сутність проблеми евтаназії? 40. Чим визначається важливість біоетики у глобалізованому світі? 41. Що розуміють під прикладною етикою? 42. Чим визначається важливість дотримання норм підприємницької етики? 43. Чим визначається спілкування як мірило моральної культури людини? 44. Які основні морально-психологічні принципи спілкування? 45. Що таке етика ділового спілкування? 46. Які основні принципи ділового спілкування? 47. Які основні характеристики комунікативних моральних рис людини? 48. Чим відзначаються чесноти і вади як комунікативні моральні риси людини? 49. Які основні морально-етичні аспекти вирішення конфлікту? 50. Що таке етикет? 51. У чому спільне і відмінне між етикетом і ритуалом?
Читайте також:
|
||||||||
|