Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота №5

ВІДНОВЛЕННЯ ДЕТАЛЕЙ МАШИН

МеханізованИМ наплавленняМ

Мета роботи

Ознайомитися з основними положеннями окремих видів механізованого наплавлення деталей. Набути практичних навичок в наплавленні деталей (на прикладі наплавлення деталей у середовищі вуглекислого газу).

Питання для самостійної підготовки

2.1 Які переваги та недоліки має електродугове наплавлення?

2.2 Які параметри процесу електродугового наплавлення відносяться до основних і як вони впливають на процес?

2.3 Чому необхідний захист електричної дуги?

2.4 Що являє собою флюс, його призначення?

2.5 Які флюси використовуються для наплавлення, їх маркірування?

2.6 Які гази використовуються для захисту та їх характеристика?

2.7 Які вимоги пред’являються до наплавочних матеріалів при використанні вуглекислого газу?

2.8 Які електродні матеріали використовуються для наплавлення і як їх вибирають у конкретному випадку?

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.