МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета й обмеження організаціїМета являє собою генеральний план дій, у якому описується майбутній стан або процес як об'єкт досягнення. За місцем у системі орієнтирів, що визначають перспективу розвитку організації, мета може бути: · Першочергова; · Проміжна; · Вища мета і обмеження. Процес вироблення й зміни мети організації здійснюється під впливом багатьох факторів (збільшення масштабів організації, зміна зовнішніх умов її функціонування, розвиток техніки й технології, зміна суспільної свідомості, зміна керівництва (менеджерів) організації тощо). На організацію як на суб'єкт підприємницької діяльності безпосередній вплив у визначенні мети організації справляють такі контрагенти: —клієнти організації (споживачі або ринок); —власники (інвестори, які вклали кошти в організацію); —працівники організації; —керівники організації (менеджери). Ступінь спрямованості кожної з цих груп на визначення мети варіюється від організації до організації і може з часом змінюватися. Є організації, котрі орієнтуються у своїй діяльності передовсім на споживачів, і навпаки, організації, для яких пріоритетними є інтереси співробітників та керівників. Досягнення оптимального ,балансу між вираженням інтересів усіх ключових груп та метою організації є однією з найважливіших умов її розвитку. Задоволеним інтересів однієї з груп за рахунок ігнорування інтересів іншої, як правило, призводить організацію до сумних результатів. У діяльності організації керуються цілим набором завдань, які розрізняються як за змістом, так і за часовою перспективою. Разом із тим можна виділити значно поширені завдання. 1. Господарські: —одержання максимального доходу — цільова установка, орієнтована на досягнення припливу коштів у певні часові періоди. Прагнення до отримання доходу є головною цільовою установкою для організації. —прагнення до майнового добробуту — цільова установка, орієнтована на отримання певного майнового статку (продаж, виробництво, передача) до певного терміну; —збільшення обороту — цільова установка, орієнтована на максималізацію прибутку з обороту і зменшення періоду оборотності; —зниження витрат — цільова установка, орієнтована на досягнення мінімальних витрат. Останні два завдання найбільш повно характеризують такі величини: —продуктивність — відношення кількості продукції до кількості використаних ресурсів; —рентабельність інвестицій — відношення доходу до інвестицій. 2. Загальні завдання: —суспільне завдання — принцип поведінки, орієнтований на розв'язання суспільних завдань шляхом будь-якої діяльності; —колективне завдання — принцип поведінки, орієнтований на збалансованість підприємницьких завдань працівників. 3. Робоче завдання — цільова установка, орієнтована на розв’язання робочих завдань (одержання продукції, надання послуг тощо). Обмеження — це цільові установки, орієнтовані на певні категорії, що характеризують філософію та етичні основи організації. Основні види обмежень: —ліквідність (продукції, послуг) — умова виживання організації; —збереження організації — збереження наявного в розпорядженні майна і трудових ресурсів; —незалежність — діяльність, пов'язана з реалізацією рішень без впливу будь-якої сторони. Збереження авторитету означає відмову від втілення в життя заходів, які можуть завдати шкоди авторитету організації. Вибір мети на вищому рівні організації, як правило, проходить такі, етапи: —пошук мети; —аналіз; —випробування на реалізованість; —відбір мети; —розширення операцій для її здійснення; —процес здійснення; —внесення коректив. Проведені автором дослідження засвідчують, що рівень знань завдань організації серед керівників середньої ланки становить 30—40, а серед персоналу — 5—10 %.
Читайте також:
|
||||||||
|