Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки до проведення семінарських занять

На семінарському занятті передбачається перевірка рівня засвоєння матеріалу шляхом усного опитування студентів за такими термінами: Господарський механізм, елементи державного регулювання економіки, грошова система, грошово-кредитна політика, функції Національного банку країни, інструменти грошово-кредитного регулювання, рестрикційна політика, експансіоністська політика, фіскальна полика держави, податки, збори, платежі, бюджетна система країни, державний бюджет, податкова система, державний борг, економічне зростання, моделі економічного зростання.

Окремий час відводиться на обговорення підготовлених студентами в години, відведені на СРС, індивідуальних питань за темою: «Моделі державного регулювання економіки». Студентам пропонується обрати одну із зарубіжних країн для аналізу моделі державного регулювання саме в цій країні.

Одноваріантні запитання до розділу 8

1. Провідним елементом економічного зростання є науково-технічний прогрес. (Так/Ні)

2. До основних показників економічного зростання відносять рівень інфляції та рівень зайнятості. (Так/Ні)

3. Господарський механізм – це механізм управління господарською діяльністю підприємства. (Так/Ні)

4.Концепція нульового зростання пов’язана з обмеженістю природних ресурсів та екологічним станом. (Так/Ні)

5. Екстенсивний типекономічного зростання забезпечується збільшенням обсягів виробництва за рахунок якісного поліпшення факторів виробництва. (Так/Ні)

6. Державний борг показує суму заборгованості держави перед приватними підприємцями. (Так/Ні)

7. До непрямих податків відносяться податок на додану вартість (ПДВ), акцизний збір, мито. (Так/Ні)

8. Національний банк України надає кредити як юридичним, так і фізичним особам – резидентам України. (Так/ Ні)

9. Емісію грошових коштів здійснює центральний банк країни. (Так/Ні)

10. Метою грошово-кредитної політики є досягнення незмінного курсу національної валюти. (Так/Ні)

Багатоваріантні запитання до розділу 8

1. Державна політика в галузі витрат і оподаткування називається:

а) монетарною політикою;

б) політикою розподілу доходів;

в) політикою, заснованою на теорії економіки пропозиції;

г) фіскальною політикою

 

2. Якщо уряд передбачає підвищити рівень реального ЧВП, він може:

а) знизити державні закупівлі товарів та послуг;

б) знизити рівень бюджетного дефіциту;

в) знизити податки;

г) зменшити трансфертні платежі.

 

3. Прямий зв'язок між чистими податковими надходженнями та реальним ЧВП:

а) поширює можливості для підтримки повної зайнятості;

б) підвищує ефективність дискреційної фіскальної політики, спрямованої на подолання рецесії та досягнення повної зайнятості;

в) зменшує вплив змін обсягу планових інвестицій і рівень НД та зайнятості;

г) автоматично приводить до створення бюджетних надлишків у період рецесії.

4. Автоматична фіскальна політика забезпечує:

а) зміну обсягу державних закупівель;

б) зміну податкових ставок;

в) часткову економічну стабілізацію;

г) повну економічну стабілізацію.

 

5. Дефіцит державного бюджету утворюється, якщо:

а) обсяг податкових надходжень зменшується;

б) витрати держави зменшуються;

в) сума активів держави перевищує обсяги її зобов’язань;

г) сума витрат держави перевищує обсяг податкових надходжень.

 

6. Дефіцит державного бюджету може фінансуватися за рахунок:

а) зовнішніх позик;

б) державного запозичення;

в) зменшення державних закупівель;

г) зменшення трансфертів.

 

7. Найменш збитковим варіантом для забезпеченні приросту ВВП державного бюджету є:

а) зменшення податків;

б) збільшення державних закупівель;

в) збільшення державних позик;

г) одночасне збільшення державних закупівель і зменшення податків.

 

8. Однією з реальних проблем державного боргу є:

а) зростання частки заощаджень при всіх рівнях безподаткового доходу;

б) зростання обсягів інвестицій;

в) відплив частини національного продукту за межі країни;

г) зменшення трансфертних платежів.

 

9. Яскраво виражена антиінфляційна фіскальна політика передбачає:

а) зростання податків і більш високий рівень державних витрат;

б) підвищення рівня оподаткування та скорочення державних витрат;

в) скорочення як державних витрат, так і податкових надходжень;

г) зниження податків і більш високий рівень державних витрат.

 

10. Державний борг — це сума попередніх:

а) бюджетних дефіцитів;

б) державних витрат;

в) бюджетних надлишків за вирахуванням бюджетних дефіцитів;

г) бюджетних дефіцитів за вирахуванням бюджет надлишків.

 

11. До яких економічних наслідків може призвести державний борг?

а) зниження рівня життя;

б) збільшення сукупних національних витрат;

в) скорочення виробничих можливостей національної економіки;

г) перерозподіл національного багатства між членами суспільства.

 

12. Важливою умовою збереження вартості грошей (курсу національної валюти) будь-якої країни є:

а) контроль уряду за емісією грошей;

б) державний контроль цін;

в) забезпечення грошового обігу золотом або валютою;

г) зростання швидкості обертання грошей.

 

13. Загальна сума грошової маси збільшується, комерційні банки країни:

а) зменшують свої надлишкові резерви;

б) збільшують обсяги кредитів, які надаються населенню;

в) збільшують свої резерви у національному банку;

г) продають облігації національному банку.

 

14. Емісія готівкових грошей — це:

а) продаж національним банком облігацій державної позики;

б) одержання національним банком чергового траншу від МВФ;

в) випуск національним банком в обіг грошей у готівковій і безготівковій формах;

г) кредитування національним банком комерційних банків країни.

 

15. Що має за мету комерційний банк, зменшуючи відсоткову ставку:

а) збільшення заощаджень населення;

б) збільшення кредитів населення;

в) сприяння інвестуванню;

г) пожвавлення кон'юнктури ринку.

 

16. Що має за мету національний банк, підвищуючи облікову ставку:

а) зменшення попиту комерційних банків на кредити;

б) збільшення попиту комерційних банків на кредити;

в) пожвавлення національної економіки;

г) зменшення рівня інфляції.

 

17. Якщо національний банк продає велику кількість державних цінних паперів, то це приводить до:

а) збільшення загальної суми особистих нагромаджень;

б) зменшення обсягу позики, яка надається комерційним банкам;

в) збільшенню загальної суми депозитів комерційних банків;

г) зниження рівня відсоткових ставок.

 

18.На обсяг якого з елементів ВВП найбільше впливає зміна відсоткової ставки?

а) споживчі витрати; в) державні закупівлі;

б) інвестиції; г) експорт.

 

19. Щоб збільшити грошову пропозицію, національний банк має:

а) купити державні облігації;

б) продати державні облігації;

в) підвищити резервну норму;

г) зменшити резервну норму.

 

20. Економічне зростання вимірюється:

а) приростом реального ВВП;

б) приростом грошової маси;

в) зниженням реального рівня цін;

г) зниженням рівня безробіття.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 921

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделі економічного зростання | Приклади розв’язання задач до розділу 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.