Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади розв’язання задач до розділу 8

Задача 1. Реальний обсяг ВВП США у 1929 р. становив 710 млрд дол., чисельність населення — 121,993 млн осіб. У 1940 р. чисельність населення збільшилась до 139,204 млн осіб, а реальний ВВП — до 773 млрд дол.

Необхідно визначити:

1) темпи зростання реального ВВП за період з 1929 по 1940 роки;

2) темпи зростання чисельності населення США за цей період;

3) темпи зміни реального ВВП на душу населення.

Поясніть, чому перший показник збільшився, а третій — зменшився.

Розв’язання

1. Темпи зростання реального ВВП США за період з 1929 по 1940 роки становили: (773 – 710) / 710 * 100 % = 8,8 %.

2. Темпи зростання чисельності населення США за цей період дорівнювали: (139,204 – 121,993) / 121,993 * 100 % = 14,1 %.

3. Темпи зміни реального ВВП на душу населення становили:

Оскільки темпи зростання населення США за аналізований період були вищими за темпи зростання реального ВВП, то темпи зміни реального ВВП на душу населення були від’ємними і становили – 4,5 %.


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  5. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  6. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  7. Алгоритм розв’язання
  8. Алгоритм розв’язання
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання задачі
  11. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до проведення семінарських занять | Задачі для самостійного вирішення до розділу 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.