МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система вправ1. За якою характеристичною ознакою утворено такі множини: А) А = {5, 10, 15, 20, …, 5к, …}; Б) В = {…, -15, -10, -5, 0, 5, 10, 15, ...}; В) М = {а, 2а, 4а, 8а, … }; Г) К = { O, ∆, , , □}.
2. Записати різними способами такі множини: А) множину дійсних чисел, квадрати яких більше за 2; Б) множину дійсних чисел, менших за -5; В) множину парних чисел, більших за 100; Г) множину цілих степенів числа 10.
3. Записати множину А розв’язків рівняння = 7 і множину В розв’язків рівняння х2 - 49 = 0. що можна сказати про ці множини. Записати відповідь за допомогою знака рівності і за допомогою знака включення.
4. Підібрати життєві приклади таких множин А1, А2, А3, щоб А3 А2 А1. Записати це за допомогою фігурних дужок.
5. Які із множин рівні між собою: А – множина прямокутників з рівними сторонами; В – множина ромбів з прямими кутами; С – множина прямокутників із взаємно перпендикулярними діагоналями; К – множина квадратів; Е – множина паралелограмів з рівними діагоналями?
6. Знайти А∩В, А В, А\ B, B\ A, якщо: А) А – множина правильних многокутників, В –множина чотирикутників; Б) А – множина раціональних чисел, В – множина дійсних чисел. Записати та показати за допомогою кругів Ейлера.
7. Дано: А = {2, 3, 4, 5}, В = {5, 10, 15, 20}, С = {20, 30, 40}. Знайти А В, А С, В С, А∩В, А∩ С, В∩ С, А ∩В∩ С, А В С, А\ В, А\ С, В \ С, В \ А, С \ А, С\ В.
8. Навести приклади класифікацій таких множин: А) множина студентів вашого коледжу; Б) множина слів у словнику; В) Множини задач, що розв’язуються у початкових класах.
9. Знайти декартів добуток множин А×В і В×А, якщо А = {5, 7, 9} і В = {2, 4, 6, 8}. Сформулюйте цю задачу у вигляді задачі на відшукання певних двоцифрових чисел. Записати ці числа.
10. Довести істинність рівностей: А) (А В) × С = А×С В×С; Б) (А∩В) × С = А×С ∩ В×С; В) (А\ B) × C = А×С \ В×С.
11. Зобразити в прямокутній системі координат множини А×В, якщо А = {a/ -5≤ а ≤ 4} і a Z; В = {b/ 2≤b≤6} і b Z; при тій самій умові, але a N і b N; a R і b R.
12. Дано множини Х = {зелений, жовтий, червоний, синій} і У = {лист, прапор, галстук}. Знайти і зобразити відповідність між цими множинами. Побудувати граф оберненого відношення.
13. Побудувати графік і граф прямого і оберненого відношення між парними числами множини Х = {-6, -4, -2, 0, 2, 4} і їх модулями.
14. Навести приклади задач із підручників початкових класів, у яких розглядаються відношення «більше в … разів», «важче», «старше», «молодше». Які властивості мають ці відношення?
15. Побудувати граф відношення «х > у» на множині М = {2, -2, 5, 8, -23, 32} і простежити за графом властивості цього відношення.
16. Навести приклади задач із підручників початкових класів, у яких учням доводиться упорядковувати множини. Назвіть відношення, за допомогою яких відбувається це упорядкування.
17. На множині людей задано відношення: «бути братом», «бути старшим за віком», «бути вищим зростом», «жити в тому самому будинку». Які з цих відношень є відношення сторогого порядку?
Читайте також:
|
||||||||
|