2. Зведіть дроби до найменшого спільного знаменника двома способами:
3. Замініть неправильні дроби мішаними числами:
4. Оберіть одиницю довжини і побудуйте відрізок, довжина якого виражена числом: 1) 2)
5. Обчисліть раціональним способом:
1) 2)
3) 4)
5) 6)
7)
6. Знайдіть значення виразу:
1) 2)
3) 4)
5) 6)
7) 8)
9)
7. Запишіть у вигляді нескінченних десяткових дробів звичайні дроби:
1) 2) 3)
8. Запишіть у вигляді звичайного дробу:
1) 2) 3) 4) 5)
9. Наведіть приклади задач практичного характеру, що потребують розширення поняття числа введенням від’ємних чисел.
10. Знайдіть два дійсних числа, сума яких, добуток і частка від ділення одного на друге рівні між собою, тобто
11. Вкажіть знаки а і b в кожному виразі:
1) 2) 3)
4) 5)
12. Яку наочність використовують для ознайомлення учнів початкової школи з поняттям частини числа і дробу, для порівняння дробів? Підтвердіть вправами з підручників.
13. Підберіть з підручників «Математика» 2 клас, 3 клас завдання на знаходження частини числа.
14. Підберіть з підручників «Математика» 3 клас, 4 клас текстові задачі, що включають знаходження частини числа та числа за його частиною.
15. Підберіть з підручників «Математика» 4 клас текстові задачі, що включають знаходження дробу від числа.