Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні положення. Терміни і визначення

Для забезпечення якості виробів, окрім точності їх розмірів, марок матеріалів, фізичного стану поверхонь, велике значення має їх конструкція, технологічність, точність форми поверхонь, взаємне розміщення окремих елементів тощо.

Розрізняють такі поверхні виробів: номінальні, якими назива­ють теоретичні (ідеальні за точністю),поверхні, форма їх задана на кресленнях та ескізах; істинні— отримані внаслідок виготов­лення виробів чи їх спрацювання під час використання.

Визначення показників якості поверхонь, аналіз парамет­рів, що зумовлюють їх, — це складні й трудомісткі процеси. Щоб виконати їх, для показників якості поверхонь часто застосовують ряди Фур'є. Розглянемо ті параметри якості поверхонь, які відповідно до стандартів записують у креслен­нях та інших технічних документах. До таких параметрів належать відхилення форми, взаємного розміщення, шорсткості та хвилястості поверхонь.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  7. II. Основні засоби
  8. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  9. Ocнoвнi визначення здоров'я
  10. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  11. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Відхилення форми поверхонь виробів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.