МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні категорії і поняття
Спартанська система виховання, лицарське виховання, козацьке виховання, прагматизм, неопозитивізм, неотомізм, біхевіоризм, виховання, виховна робота, система виховної роботи, функції виховної роботи, складові виховної роботи, елементи організаційно-виховного впливу, види діяльності щодо забезпечення функціонування виховного процесу, суб’єкти виховної роботи, об’єкти виховної роботи, принципи виховної роботи, закономірності виховної роботи, цілі виховної роботи, напрямки виховної роботи, завдання виховної роботи, методи виховної роботи, засоби виховної роботи, форми виховної роботи, керівництво виховною роботою командирами, організація виховної роботи заступниками командирів з виховної роботи.
Завдання і тести для самоконтролю 1. Розкрийте зміст спартанської системи виховання. 2. Назвіть основні етапи лицарського виховання у середні віки. 3. У чому суть основних елементів військового виховання Київської Русі? 4. Назвіть основні напрямки військового виховання за часів козаччини. 5. Визначте характерні особливості військового виховання в українських збройних формуваннях першої половини ХХ ст. 6. Назвіть основні функції виховної роботи та розкрийте їх зміст. 7. Дайте визначення сутності закономірностей виховної роботи та схарактеризуйте їх. 8. У чому сутність керівництва виховною роботою командирами? 9. Назвіть основні складові виховної роботи, дайте їх визначення. 10. У чому проявляється організація виховної роботи заступниками командирів підрозділів з виховної роботи? 11. Розкрийте основні положення суворовської системи виховання. 12. Керівництво виховною роботою у роті здійснює: а) командир роти; б) заступник командира роти з виховної роботи; в) заступник командира батальйону з виховної роботи. 13. Складовими виховної роботи є: а) військово-соціальна робота; б) дослідницька робота; в) інформаційно-психологічна протидія. 14. Морально-психологічне забезпечення військової дисципліни та профілактика правопорушень – це: а) форма виховної роботи; б) об’єкт виховної роботи; в) складова виховної роботи. 15. Клуби, бібліотеки, народознавчі світлиці віднесені до: а) закономірностей виховної роботи; б) принципів виховної роботи; в) засобів виховної роботи.
Правильні відповіді:12а, 13а, 14в, 15в.
Р о з д і л 2. РОЛЬ І МІСЦЕ ЗАСТУПНИКА КОМАНДИРА РОТИ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Вимоги командувача внутрішніх військ щодо організації Виховної роботи у частинах і підрозділах. Читайте також:
|
||||||||
|