Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для кругового поширення полум’я поверхнею рівномірно розподіленого в горизонтальній площині горючого матеріалу

,при цьому приймаємо, що n = 3 (2.4)

де Vл – лінійна швидкість поширення полум’я поверхнею горючого матеріалу, м/с.

3. Для вертикальної або горизонтальної поверхні горіння у вигляді прямокутника,одна зі сторін якого збільшується у двох напрямках за рахунок поширення полум’я(наприклад, горизонтальне поширення вогню по театральній завісі після охоплення її полум’ям по всій висоті)

A = ψ⋅ V⋅ b, при цьому приймаємо, що n = 2 (2.5)

де b – перпендикулярний до напрямку руху полум’я розмір зони горіння, м.

4. Для вертикальної поверхні горіння, що має форму прямокутника(наприклад, горіння завіси, одиночних декорацій, горючих оздоблювальних або облицювальних матеріалів стін при запаленні знизу до моменту досягнення полум’ям верхнього краю матеріалу)

A = 0,667⋅ ψ ⋅ VГ ⋅ VВ, при цьому приймаємо, що n = 3 (2.6)

де VГ та VВ – середні значення горизонтальної та вертикальної швидкості поширення полум’я поверхнею матеріалу, м/с.

5. Для поверхні горіння, що має форму циліндра(наприклад, горіння пакета декорацій або тканин, розташованих з деяким зазором)

A = 2,09⋅ ψ ⋅ VГ ⋅ VВ, при цьому приймаємо, що n = 3 (2.7)

 

Кожній розглянутій розрахунковій схемі присвоюється порядковий номер (індекс j).


Читайте також:

  1. II. Вивчення нового матеріалу
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу.
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір розрахункових схем розвитку пожежі | Визначення критичної тривалості пожежі для обраної схеми її розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.