МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обґрунтування вибору принципових схем МЕЗ універсально-просапного та загального призначень.Енергетичні модулі МЕЗ універсально-просапного (УПП) та загального (ЗП) призначень зберігають за собою, як уже підкреслювалось, і тягові функції. У зв'язку з цим тягово-енергетичні показники всього МЕЗ будуть залежати від параметрів ходової системи ЕМ. Власне кажучи, питання перспективності колісної схеми любого трактора вимагає аналізу багаточисельних з позиції критеріїв максимальної продуктивності, мінімуму енергетичних, трудових, матеріальних і економічних витрат з урахуванням природньо-кліматичних умов, фізико-механічних характеристик ґрунтів, структури посівних площ тощо. Враховуючи можливі майбутні напрямки розвитку тракторної енергетики України, приймемо, що в якості енергетичного модуля МЕЗ УПП можна розглядати енергозасоби як класичної, так і інтегральної компоновочних схем. В обох варіантах ширина шин енергетичних (а значить і технологічних) модулів повинна вписуватися в міжряддя просапних культур, шириною 70 см. Використання ЕМ з шарнірно-зчленованою рамою виключається. Спроби застосування таких тракторів на вирощуванні просапних культур показали, що вони потребують великої захисної зони. У противному випадку спостерігається підвищене пошкодження культурних рослин. При цьому виявилось, що проблема в певній мірі може бути вирішена тільки після дообладнання трактора з шарнірно-зчленованою рамою спеціальним коригуючим пристроєм. Використання енергетичного засобу традиційної компоновки в якості ЕМ для МЕЗ УПП є більш доцільним. Пояснюється це наступним. Діаметр керованих коліс у “інтегральних” тракторів більший, ніж у “класичних”. В результаті мінімальний радіус повороту останніх, як правило, менший. Для покращення повороткості перших вимушені робити керованими колеса обох вісей, що ускладнює конструкцію і підвищує її вартість. До того ж слід мати на увазі, що зменшення діаметру рушіїв “інтегрального” ЕЗ (на 20-30% по відношенню до задніх коліс “класичного” трактора) уже саме по собі приводить до певного погіршення його тягових властивостей. Фахівці фірми Steyr на основі тягового і техніко-економічного аналізів прийшли до висновку, що для тракторів потужністю до 110 кВт найбільш оптимальною є схема з передніми колесами дещо меншого розміру у порівнянні з задніми. В цьому випадку при задовільній повороткості ЕЗ одночасно збільшується вантажопід'ємність його керованих коліс. В результаті з’являється можливість установки переднього навісного механізму, який сприяє розширенню функціональних властивостей трактора. Якщо і можна розглядати “інтегральний” енергетичний засіб в якості ЕМ МЕЗ УПП, то тільки у варіанті з керованими передніми колесами. Iснуючі нині технічні рішення, не дивлячись на певне подорожчання конструкції, забезпечують такому трактору задовільну повороткість.
Читайте також:
|
||||||||
|