МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Варіант № 6ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання. Варіант № 5 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання. Варіант № 4 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання І. Теоретичне питання Варіант № 3 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання. Варіант № 2 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання. Варіант № 1 Економічний механізм в системі господарського механізму. Зобразіть схематично визначення планового прибутку підрозділів підприємства. Визначити беззбитковий обсяг виробництва продукції у натуральному та вартісному вираженні у звітному періоді, якщо ціна одиниці продукції 5,60 грн., змінні витрати на одиницю – 2,80 грн., рентабельність продукції 15%, а обсяг випуску – 3,58 млн. од. продукції. Структура внутрішнього економічного механізму. Охарактеризуйте та порівняйте схематично методи визначення амортизаційних відрахувань. Визначити суму розподілених і нерозподілених загальновиробничих витрат підрозділу та коефіцієнт використання нормативної потужності підрозділу, якщо нормативна потужність підрозділу 6520 од. продукції, фактичний обсяг випуску – 5630 од. продукції, сума постійних загальновиробничих витрат підрозділу за період дорівнює – 2450 грн. Принципи побудови внутрішнього економічного механізму підприємства. Намалюйте процес оцінки виконання плану за асортиментом. Розподілити загальновиробничі витрати підрозділу між об’єктами калькулювання пропорційно прямим витратам, якщо підрозділ випускає три види продукції; прямі витрати на випуск кожного дорівнюють: продукція А – 23114 грн.; продукція Б – 15420 грн.; продукція В – 18456 грн.; сума загальновиробничих витрат, які підлягають розподілу – 9123 грн. Передумови функціонування внутрішнього економічного механізму. Зобразіть схематично вплив факторів на формування внутрішніх цін. Після проведення заходів щодо підвищення якості продукції ціна кінцевої продукції збільшилась на 15,8 грн. Заходи проводилися у 4 підрозділах підприємства, бальна оцінка заходів по підрозділах та внутрішні ціни на їх продукцію наведені в таблиці.
Визначити нові внутрішні ціни. Форми функціонування підрозділів підприємства. Намалюйте та порівняйте методики розподілу загальновиробничих витрат. Виробнича програма на рік для виробничого підрозділу складає 5623000 од. продукції, трудомісткість якої 0,02 верстато-години і 0,025 людино-години. В році 250 робочих днів, підприємство працює у 2 зміни по 8 годин кожна, коефіцієнт використання режимного фонду роботи обладнання 0,92, втрати робочого часу робітниками підрозділу – 11%, коефіцієнт виконання норм – 1,1. Визначити необхідну чисельність робітників та кількість обладнання у підрозділі для виконання виробничої програми. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|