Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зауваження вчителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1. Яку допомогу ви надасте людині, що постраждала від потрапляння на шкіру отруйних речовин?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Назвіть причини, які, на вашу думку, можуть призвести до різних транспортних аварій, пов'язаних із перевезенням отруйних хімічних речовин.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Назвіть порядок заходів щодо захисту населення на ранній стадії аварії на хімічному ком­бінаті тривалістю до кількох годин. Відповіді поставте за порядком у клітинках.

1) населенню укритися в захисних спорудах;

2) оповіщення;

3) евакуація;

4) захист органів дихання і шкірних покривів;

5) медична допомога потерпілим;

6) контроль продуктів харчування і води;

7) дегазація території.

                           
             




Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  4. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  5. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  6. Вступне слово вчителя
  7. Вступне слово вчителя .
  8. Вступне слово вчителя.
  9. Вступне слово вчителя.
  10. Вступне слово вчителя.
  11. Вступне слово вчителя.
  12. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діємо в надзвичайній ситуації техногенного походження | Зауваження вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.