Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зауваження вчителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Створіть пошуковий проект, метою якого є вивчення небезпечних для життєдіяльності лю­дини підприємств, розташованих у регіоні вашого проживання. Для створення проекту використайте такий план:

1. Назва місця вашого проживання.

2. Кількість населення.

3. Перелік підприємств, виробництво яких є небезпечним для здоров'я людини.

4. Що саме становить небезпеку на цих підприємствах?

5. Що робить місцева влада для забезпечення безпеки виробництва?

Пошуковий проект

 

Зауваження вчителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема 3. Рятування, захист, допомога

Основні поняття

Поведінка людини в екстремальних ситуаціях

Індивідуальна аптечка

Шок, втрата свідомості

Перша допомога при різних травмах

Проблеми виживання людей після аварій (катастроф).

Особливості психології поведінки людини в екстремальних умовах

Надзвичайні ситуації можуть застати людину не тільки в місці проживання. Велика кількість аварій, катастроф можуть відбуватися в різних природних умовах: на воді, у лісі, горах. У подібних випадках людині доводиться боротися не тільки з наслідками аварій, але й знаходити в собі внутрішні сили протистояти стихії.

Багато хто з вас, напевно, дивився телевізійний серіал „Тайга”. Люди, які потрапили в авіаційну катастрофу, змушені були довгі місяці прожити в тайзі. Вони вижили і вийшли переможцями з цієї надзвичайної ситуації. На допомогу їм прийшли знання про дії в складних ситуаціях.

Подумайте, які знання вам потрібні, аби вижити в екстремальних умовах? Що зі складеного вами списку ви знаєте? (Обведіть червоним.) Чого не знаєте, але хочете довідатися? (Обведіть синім.)

1.  
2.  
3.  
4.  
5.  
6.  
7.  
8.  
9.  
10.  
11.  
12.  
13.  
14.  
15.  

Можливо, в одній з відповідей ви написали про важливість знань особливостей психоло­гії поведінки людини в екстремальних умовах. Дійсно, у критичних ситуаціях дуже важливо вміти правильно поводитися, контролювати свою поведінку у відносинах з іншими людьми і самим собою.

Допишіть словесний ряд тих почуттів і емоцій, які найчастіше відчуває людина, потрапивши в екстремальну ситуацію (наприклад, заблукавши в лісі, збив­шись з дороги в горах та ін.):

Ø страх;

Ø розгубленість;

Ø безвихідність;

Ø ____________________________________;

Ø ____________________________________;

Ø ____________________________________;

Ø ____________________________________;

Ø ____________________________________;

Ø ____________________________________;

 

Одним із найнебезпечніших почуттів, які може відчути людина в подібній ситуації, є агресивність. Це почуття небезпечне тим, що воно «закриває» в людині всі позитивні якості, почуття. Людина в стані агре­сії слабко контролює свої вчинки, емоції. Вона починає обвинувачу­вати в тому, що сталося, оточуючих. Вона нездатна тверезо оцінити ситуацію, знайти оптимальне вирішення даної проблеми. Якщо агре­сія охоплює багатьох людей, відбувається розкол групи. Така ситуа­ція може призвести до сварок, бійок, самогубства, нанесення тяжких травм один одному. Але проблема вирішена не буде.

Авжеж, не кожна людина може оцінити обставини, в яких вона знаходиться. І почуття агресії неминуче може охопити кожного. Головне правило поведінки в такому випадку - не дати цьому почуттю оволодіти вашим розумом. Ви повинні зусиллям волі зупинити, приду­шити в собі агресію і допомогти товаришам.

Ще один супутник катастроф -страх. Це звичайне, нор­мальне почуття, властиве усім людям. Проте, в екстремальній ситуації страх може охопити всіх потерпілих. Однак може статися й так, що тривалий час людина не зможе перемог­ти в собі страх. У цьому випадку ви не зможете вийти з екстремальної ситуації успішно. Налякана людина не в змозі активно шукати вихід з проблеми, вона не може позитивно і конструктивно мислити, мужньо протистояти труднощам. Така людина або група людей може бути приречена на смерть.

Напишіть, які почуття можуть бути вашими воро­гами у випадку надзвичайної ситуації. Аргументуйте свою думку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Придумайте власний девіз, що може допомогти вам вистояти у найскладні­ших життєвих ситуаціях.


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  4. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  5. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  6. Вступне слово вчителя
  7. Вступне слово вчителя .
  8. Вступне слово вчителя.
  9. Вступне слово вчителя.
  10. Вступне слово вчителя.
  11. Вступне слово вчителя.
  12. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зауваження вчителя | Девіз переможця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.