МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зауваження вчителя__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Виберіть три основні ознаки клінічної смерті: а) відсутність свідомості; б) сильні болі в області серця; в) широкі зіниці, що не реагують на світло; г) відсутність пульсу на сонній артерії; д) сильна кровотеча; е) поява трупних плям; є) ворсинки вати або пушинки, піднесені до рота, залишаються нерухомими. Відповідь: ___ 2. Ви вирушили на прогулянку до зимового лісу. Повертаючись додому, ви відчули, що відморозили пальці на правій руці. Чи будете ви: а) розтирати пальці снігом; б) зігріватися біля багаття; в) зігрівати руку власним теплом; г) нічого не робити і поспішите додому. Відповідь: _________
Зауваження вчителя ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Доберіть приклад будь-якої надзвичайної ситуації, в яку потрапили люди, і напишіть свою модель поведінки в цій ситуації (наприклад, аварії літаків над тайгою, у пустелі, у джунглях; надзвичайні ситуації в горах та ін.). ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зауваження вчителя ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Міністерство освіти і науки України ЗАПОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ
ЗОШИТ для практичних робіт з БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ „ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА”
Запоріжжя-2005 ЗАПОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ
ЗОШИТ для практичних робіт з БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ для студентів всіх спеціальностей з денною, заочною і екстернатною формами навчання „ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА”
Викладачі БЖД Запорізького педагогічного коледжу Фоменко І.Ф. і Коваленко С.Я.
Запоріжжя-2005
ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА Тема 1. Надзвичайні ситуації, які загрожують безпеці громадянина Основні поняття право людини на життя, свободу, недоторканність захист потерпілого з боку держави напад, шантаж способи самозахисту Кримінальний кодекс України Читайте також:
|
||||||||
|