Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зауваження вчителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1. Виберіть три основні ознаки клінічної смерті:

а) відсутність свідомості;

б) сильні болі в області серця;

в) широкі зіниці, що не реагують на світло;

г) відсутність пульсу на сонній артерії;

д) сильна кровотеча;

е) поява трупних плям;

є) ворсинки вати або пушинки, піднесені до рота, залишаються нерухомими.

Відповідь: ___

2. Ви вирушили на прогулянку до зимового лісу. Повертаючись додому, ви відчули, що від­морозили пальці на правій руці. Чи будете ви:

а) розтирати пальці снігом;

б) зігріватися біля багаття;

в) зігрівати руку власним теплом;

г) нічого не робити і поспішите додому.

Відповідь: _________

 

Зауваження вчителя

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Доберіть приклад будь-якої надзвичайної ситуації, в яку потрапили люди, і напишіть свою модель поведінки в цій ситуації (наприклад, аварії літаків над тайгою, у пустелі, у джунглях;

надзвичайні ситуації в горах та ін.).

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зауваження вчителя

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Міністерство освіти і науки України

ЗАПОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

ЗОШИТ

для практичних робіт з

БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

„ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА”

 

Запоріжжя-2005

ЗАПОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

 

ЗОШИТ

для практичних робіт з

БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

для студентів всіх спеціальностей з денною, заочною і екстернатною формами навчання

„ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА”

 

 

Викладачі БЖД Запорізького педагогічного коледжу Фоменко І.Ф. і Коваленко С.Я.

 

Запоріжжя-2005

 

ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА

Тема 1. Надзвичайні ситуації, які загрожують безпеці громадянина

Основні поняття

право людини на життя, свободу, недоторканність

захист потерпілого з боку держави

напад, шантаж

способи самозахисту

Кримінальний кодекс України


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  4. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  5. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  6. Вступне слово вчителя
  7. Вступне слово вчителя .
  8. Вступне слово вчителя.
  9. Вступне слово вчителя.
  10. Вступне слово вчителя.
  11. Вступне слово вчителя.
  12. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальна аптечка | Право людини на життя, свободу, недоторканність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.