Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Курс «Міжнародне приватне право» складається із двох змістових модулів – Загальної та Особливої частин. Вивчення даної дисципліни відповідно до робочого плану передбачає поточну аудиторну роботу студентів (відвідування лекцій та роботу на практичних заняттях), поточні модульні контролі після вивчення першого та другого модулів, індивідуальну науково-дослідницьку роботу студентів (підготовка ІНДЗ), а також самостійну роботу студентів.

Зазначені види робіт оцінюються у балах, які виставляються викладачем у журнал за результатами відповідної роботи студента. Загальна кількість балів, яку студент може отримати за весь курс, дорівнює 100 балам. При цьому в межах даної кількості балів оцінюється аудиторна робота студента, результати поточних модульних контролів та ІНДЗ. Інші види робіт можуть бути оцінені додатково шляхом виставлення студентові відповідної кількості балів.

Загальна кількість балів за видами робіт розподіляється наступним чином:

 

Види робіт Максимальна кількість балів
Відвідування лекцій
Робота на практичних заняттях
Модульний контроль № 1
Модульний контроль № 2
ІНДЗ
Всього

 

Загальна кількість лекцій з навчальної дисципліни складає 12 лекцій. За відвідування кожної лекції студент отримує 0,5 бали. Отже, за відвідування лекцій студент може отримати від 0 до 6 балів.

Загальна кількість практичних занять з навчальної дисципліни складає 13 занять. На кожному практичному занятті студент може отримати від 0 до 3 балів. При цьому:

3 бали виставляється якщо студент вільно викладає правові питання, висвітлюючи проблеми і суперечності, які вони містять, та власну точку зору, оцінки; відстоює власну позицію щодо вирішення практичного завдання й переконливо її аргументує;

2,5 бали виставляється якщо студент оперує вивченим матеріалом на рівні теми, розділу та може самостійно його відтворювати у повному обсязі, добирає переконливі аргументи на підтвердження власної точки зору щодо вирішеного ним практичного завдання;

2 бали виставляється якщо, студент може самостійно, логічно висловити окреме правове питання в межах вивченого розділу, або доповісти вирішене ним практичне завдання; зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію за допомогою викладача;

1,5 бали виставляється якщо, студент може в цілому самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу теми, дати визначення понять та пояснити їх на прикладах, аналізувати зміст правових документів за детальним планом; але не може у повній мірі доповісти та обґрунтувати рішення практичного завдання;

1 бал виставляється якщо, студент може логічно відповісти на окреме запитання з допомогою викладача, здатний відтворити визначення юридичних понять та правових норм відповідно до тексту підручника або конспекту лекцій; доповнити рішення практичного завдання власними думками;

0,5 бали виставляється якщо, студент може усно відтворити окремі частини теми (відповідь з кількох простих речень, правильне застосування юридичних термінів).

Таким чином, за результатами роботи на практичних заняттях студент може отримати від 0 до 39 балів.

Модульний контроль після вивчення тем кожного змістового модулю здійснюється шляхом виконання модульних контрольних завдань у формі тестів. За виконання кожного модульного контрольного завдання студент може отримати від 0 до 10 балів. Модульні контрольні завдання оцінюються в залежності від кількості та складності питань, про що повідомляється студентам під час проведення модульного контролю. Таким чином, за результатами виконання модульних контрольних завдань за змістовими модулями 1 і 2 студент може отримати від 0 до 20 балів.

У ході індивідуальної роботи студентам пропонується підготувати ІНДЗ за обраною темою відповідно до методичних рекомендацій. Оцінювання ІНДЗ студента проводиться від 0до 35 балів з позицій відповідності теми роботи, її змісту та оформлення встановленим вимогам.

Наприкінці вивчення курсу «Міжнародне приватне право» студенту виставляється підсумкова оцінка за стобальною системою оцінювання, яка після цього переводиться в оцінку за національною шкалою та відповідну літеру за шкалою ECTS наступним чином:

 

За стобальною системою За національною шкалою За шкалою ECTS
90–100 п’ять А (відмінно)
82–89 чотири В (дуже добре)
74–81 С (добре)
64–73 три D (задовільно)
60–63 Е (достатньо)
35–59 два FX (незадовільно з можливістю повторного складання)
0–34 один F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом)


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. центральная нервная система
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  11. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика та методичні рекомендації до написання індивідуального науково-дослідного завдання (ІНДЗ) | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.