Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Передмова

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ

 

 

Упорядники:   Т.І. Длінна, завідуюча кафедрою суспільних дисциплін Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; О.В. Волос, старший викладач кафедри суспільних дисциплін Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  
Відповідальна за випуск: Н.М. Огренич, кандидат педагогічних наук, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти    

 

Затверджено вченою радою Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, протокол № 1 від 28.02.06 р.

 

«Науково-методичні поради щодо організації краєзнавчої роботи з учнівською молоддю» розраховані на широке коло педагогічних працівників, які займаються краєзнавчою діяльністю. На сторінках науково-методичного посібника висвітлено основи науково-дослідницької роботи, методика створення та організації роботи краєзнавчого музею, методика збирання фольклорно-етнографічних матеріалів, особливості науково-пошукової та краєзнавчо-пошукової роботи в умовах сільської місцевості, а також інформація про «віртуальний Миколаїв».

 

Науково-методичні поради щодо організації краєзнавчої роботи з учнівською молоддю / Упорядники Т.І. Длінна, О.В. Волос. – Миколаїв: ОІППО, 2006. – 64 с.

 

© Лабораторія оперативної науково-педагогічної інформації,

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2006

 


З м і с т

 

  Передмова………………………………………………
  Розділ І. Наукові засади та методика науково-дослідницької діяльності………………………........
    Розділ ІІ. Етнографічна методика краєзнавчих досліджень ………………………………………………
    Розділ ІІІ. Науково-педагогічні основи краєзнавчої роботи у сучасній школі…………… Ковтун Г.М. Соціалізація особистості засобами краєзнавства ………………………………………………   Титаренко О.І. Особливості науково-пошукової роботи в сільській школі (виступ на науково-практичній конференції «Південь України: спадщина та сучасні дослідження»)……………………   Організація краєзнавчо-пошукової роботи в умовах сільської місцевості (з досвіду роботи Л.О. Удовенчука, керівника гуртка с.Козубівка Доманівського районного Будинку дитячої творчості)…………………….   Розділ ІV. Віртуальний Миколаїв. Інформаційний список WEB-адрес……………….

Передмова

 

Останнім часом серед освітян області спостерігається активізація краєзнавчої діяльності. З'явилися видання з різних проблем краєзнавства, проводяться науково-практичні конференції та семінари, у середніх загальноосвітніх навчальних закладах викладаються краєзнавчі курси та ведеться краєзнавчо-пошукова робота.

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра суспільних дисциплін працюють над розробленням основ науково-методичного забезпечення викладання краєзнавства у сучасній школі. Для поліпшення краєзнавчої роботи, координації діяльності , популяризації краєзнавчих досліджень, залучення широких кіл громадськості до регіональної історико-культурної та природо-географічної спадщини необхідно встановити живий контакт між краєзнавцями, ознайомити широке коло зацікавлених вчителів-краєзнавців з сучасними здобутками у сфері методики проведення краєзнавчих досліджень. Саме з цією метою було підготовлено науково-методичний посібник «Науково-методичні поради щодо організації краєзнавчої роботи у школі».

Це видання підготовлено науково-педагогічними працівниками кафедри суспільних дисциплін МОІППО. На його сторінках висвітлено основи науково-дослідницької роботи, методика створення та організації роботи краєзнавчого музею, методика збирання фольклорно-етнографічних матеріалів, особливості науково-пошукової та краєзнавчо-пошукової роботи в умовах сільської місцевості, а також інформація про «віртуальний Миколаїв».

Висловлюємо сподівання, що науково-методичний посібник буде сприяти науковій обґрунтованості та удосконаленню краєзнавчої роботи в сучасній школі.



Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Розділ І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.