МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
ПередмоваНАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ
Затверджено вченою радою Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, протокол № 1 від 28.02.06 р.
«Науково-методичні поради щодо організації краєзнавчої роботи з учнівською молоддю» розраховані на широке коло педагогічних працівників, які займаються краєзнавчою діяльністю. На сторінках науково-методичного посібника висвітлено основи науково-дослідницької роботи, методика створення та організації роботи краєзнавчого музею, методика збирання фольклорно-етнографічних матеріалів, особливості науково-пошукової та краєзнавчо-пошукової роботи в умовах сільської місцевості, а також інформація про «віртуальний Миколаїв».
Науково-методичні поради щодо організації краєзнавчої роботи з учнівською молоддю / Упорядники Т.І. Длінна, О.В. Волос. – Миколаїв: ОІППО, 2006. – 64 с.
© Лабораторія оперативної науково-педагогічної інформації, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2006
З м і с т
Передмова
Останнім часом серед освітян області спостерігається активізація краєзнавчої діяльності. З'явилися видання з різних проблем краєзнавства, проводяться науково-практичні конференції та семінари, у середніх загальноосвітніх навчальних закладах викладаються краєзнавчі курси та ведеться краєзнавчо-пошукова робота. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра суспільних дисциплін працюють над розробленням основ науково-методичного забезпечення викладання краєзнавства у сучасній школі. Для поліпшення краєзнавчої роботи, координації діяльності , популяризації краєзнавчих досліджень, залучення широких кіл громадськості до регіональної історико-культурної та природо-географічної спадщини необхідно встановити живий контакт між краєзнавцями, ознайомити широке коло зацікавлених вчителів-краєзнавців з сучасними здобутками у сфері методики проведення краєзнавчих досліджень. Саме з цією метою було підготовлено науково-методичний посібник «Науково-методичні поради щодо організації краєзнавчої роботи у школі». Це видання підготовлено науково-педагогічними працівниками кафедри суспільних дисциплін МОІППО. На його сторінках висвітлено основи науково-дослідницької роботи, методика створення та організації роботи краєзнавчого музею, методика збирання фольклорно-етнографічних матеріалів, особливості науково-пошукової та краєзнавчо-пошукової роботи в умовах сільської місцевості, а також інформація про «віртуальний Миколаїв». Висловлюємо сподівання, що науково-методичний посібник буде сприяти науковій обґрунтованості та удосконаленню краєзнавчої роботи в сучасній школі. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|