Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольний тест до модуля 3

Форма проведення: письмово.

Статус: обов`язковий.

Час проведення: 10 хв.

1. В Англії заможними вільними селянами були:

а) копігольдери; б) фригольдери; в) йомени; г) холопи; ґ) коттери.

2. „Білль про права” (1789 р.) містив:

а) відміну рабовласництва; б) проголошував свободу слова; в) проголошував рівність подружжя у шлюбі; г) встановлював порядок оголошення імпічменту президенту; ґ) проголошував право обвинуваченого на допомогу адвоката; д) проголошував право на подання петицій

3. Складіть порівняльну таблицю органів державної влади Франції за Конституцією 1791 р. та Конституцією 1793 р.

4. Німецьке право ХІХ ст. ґрунтувалось на:

а) римському цивільному праві; б) звичаях; в) англійському загальному праві; г) імперських законах.

5. Які особливості японського буржуазного права Ви знаєте:

а) воно мало рабовласницький характер; б) багато норм було запозичено з права європейських держав; в) воно мало феодальний характер; г) існували норми, що базувались на японських звичаях.

 

Модуль 4

 

Лекційне заняття 14. Загальна характеристика держави і права новітнього періоду. Революція 1917 р. у Росії і виникнення та розвиток радянської держави і права

Загальні тенденції розвитку суспільства, держави та права в ХХ – напочатку ХХІ ст. Розпад колоніальної системи. Особливості монархій та республік в новітній період. Розвиток приватного права новітнього періоду. Еволюція публічного права новітнього періоду. Обєднання Європи та утворення ЄС.

Ліквідація монархії і виникнення республіки у Росії. Більшовицький переворот у жовтні 1917 р. Виникнення радянської держави і права. Суть держави диктатури пролетаріату. Перехід до НЕПу. Організація державного репресивного апарату. Тоталітарний та авторитарно-бюрократичний режим у СРСР. Формування панівного класу в СРСР – партійної номенклатури. Головні причини та наслідки розпаду СРСР. Джерела радянського права та його суть. Конституції СРСР (1924, 1936, 1977 рр.).

 

 

Контроль за самостійною роботою студентів


Читайте також:

  1. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  2. Балансная и однополосная модуляция.
  3. Биття та модуляція коливань
  4. Визначення модуля та напряму векторів і .
  5. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ II
  6. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III
  7. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV
  8. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ І
  9. Висновки до модуля ІІ
  10. Відповіді на тести модуля ІІ.
  11. ГЛАВА 23. ИМПУЛЬСНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  12. Глосарій модуля 2




Переглядів: 676

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекційне заняття 10. Загальна характеристика держави і права буржуазного періоду. Держава і право Англії нового періоду | Тема 1. Предмет, метод дослідження та історіографія історії держави і права зарубіжних країн

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.