МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Предмет, метод дослідження та історіографія історії держави і права зарубіжних країнНаука історії держави і права зарубіжних країн. Історико-правові школи вивчення історії держави права зарубіжних країн у Західній Європі та США, у Німеччині (Г.Пухта, Ф.Савиньї), Франції (Е.Лабуле, Р.Дарест), Англії (Г.Мен, Г.Спенсер). Методологія дослідження історії держави і права зарубіжних країн. Періодизація історії держави і права. Форма контролю: реферат. 1. Французька школа права ХХ ст. 2. Розвиток історико-правових досліджень в університетах Західної Європи. 3. Правові системи в творах Д.Вігмора і У.Сигля.
Література 1. Макарчук В.С. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2001. 2. Страхов М.М. Історія держави і права зарубіжних країн. – Харків, 2003. 3. Федоров К.Г. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 1994. 4. Шевченко О.О. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2003. Тема 2. Держава і право Стародавнього Єгипту Специфічні риси політичної організації. Розвиток землеробства, іригаційна система. Державний лад. Формування поняття “східна деспотія”. Влада фараонів. Апарат управління державою. Соціальна структура. Характеристика правової системи. Поняття правової норми та правопорушення в Стародавньому Єгипті. Форма контролю: контрольна робота. 1. Особливості державного ладу Стародавнього Єгипту. 2. Соціальна структура Стародавнього Єгипту. 3. Поняття правопорушення в Стародавньому Єгипті.
Література 1. Васильев А.А. История Востока. – СПб., 1998. – У 2-х т. 2. Жидков О.А. История государства и права Древнего Востока. – М., 1963. 3. Макарчук В.С. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2001. 4. Сборник документов по всеобщей истории государства и права. – Л., 1977. 5. Страхов М.М. Історія держави і права зарубіжних країн. – Харків, 2003. 6. Тищик Б.Й. Історія держави і права країн Стародавнього Сходу. – Львів, 2001. 7. Федоров К.Г. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 1994. 8. Хрестоматія з історії держави і права зарубіжних країн /За ред. В.Д.Гончаренка. – К., 1998. – Т. 1. 9. Шевченко О.О. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2005.
Читайте також:
|
||||||||
|