Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для денної форми навчання

№№ Об'єкти контролю Кількість балів Результат
Поточна робота в семестрі, в т.ч.:   Від 0 до 100 балів у т.ч.:   Набрані бали зараховуються до підсумкової оцінки (позитивна оцінка - за умови одержання не менше 60 балів)
11.1 Виконання індивідуальних завдань: до 20 балів
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою
2. Написання реферату
3. Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою
4. Пошук, підбір та огляд джерел за заданою тематикою
5. Підготовка презентації за заданою тематикою
6. Переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою
11.2 Підготовка до семінарських занять до 60 балів
11.3   Проходження модульного контролю знань   до 20 балів

 

ПІДСУМКОВА ОЦІНКА (в балах) =

= 1.1 (до 20 балів) + 1.2 (до 60 балів) + 1.3 (до 20 балів) = до 100 але, не менше 60 балів

 

За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій роботі – в роботі конференцій, підготовці наукових публікацій тощо – можуть надаватись додаткові бали. При цьому максимальна кількість балів за роботу в семестрі не може перевищувати 100 балів.

Оцінювання поточної роботи студента здійснюється в межах 100 балів, при цьому:

1)виконання завдань на семінарських заняттях в межах 60 балів.

«Ціна» одного заняття складає 10 або 5 балів (згідно з начальним планом протягом семестру передбачається проведення 8 семінарських занять). Студент отримує:

 

Бали Критерії оцінювання якості знань, умінь і навичок студентів
Студент не може розрізняти об’єкт вивчення і відтворити навіть окремі його елементи, не володіє навчальним матеріалом навіть на понятійному рівні
Студент може розрізняти об’єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Володіє навчальним матеріалом на рівні понятійного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що відтворюються студентом окремими словами чи реченнями з допомогою викладача, вірно виконує лише фрагменти практичних завдань (експрес-опитування, вирішення ситуативних задач)
Студент фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має поверхові уявлення про об’єкт вивчення, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні, має елементарні знання для виконання практичних завдань
Студент відтворює менше половини навчального матеріалу, за допомогою викладача виконує елементарні завдання, розрізняє елементи техніки виконання практичних завдань і здатний виконати незначну їх частину
Студент знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворювати його не в повному обсязі
Студент розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки. За допомогою викладача може логічно відтворювати значну його частину, його уміння і навички дають змогу робити аналіз правових явищ, виконувати практичні завдання за допомогою викладача
Студент виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, здатний застосовувати його на рівні стандартних вимог, частково виконувати практичні завдання
Знання студента достатньо повні, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, вміє аналізувати, робити висновки. Самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних завдань.
Студент володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях. Виявляє творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної пізнавальної діяльності, знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при вирішенні поставлених завдань.
Студент володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки, визначає програму особистої пізнавальної діяльності без допомоги викладача знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності.
Студент має системні знання, виявляє здатність приймати творчі рішення, самостійно розвиває власні обдарування, вміє самостійно здобувати знання

 

Бали Критерії оцінювання якості знань, умінь і навичок студентів
Студент не може розрізняти об’єкт вивчення і відтворити навіть окремі його елементи, не володіє навчальним матеріалом навіть на понятійному рівні
Студент може розрізняти об’єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Володіє навчальним матеріалом на рівні понятійного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що відтворюються студентом окремими словами чи реченнями з допомогою викладача, вірно виконує лише фрагменти практичних завдань (експрес-опитування, вирішення ситуативних задач)
Студент відтворює менше половини навчального матеріалу, за допомогою викладача виконує елементарні завдання, розрізняє елементи техніки виконання практичних завдань і здатний виконати незначну їх частину
Студент виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, здатний застосовувати його на рівні стандартних вимог, частково виконувати практичні завдання
Студент володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях. Виявляє творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної пізнавальної діяльності, знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при вирішенні поставлених завдань.
Студент має системні знання, виявляє здатність приймати творчі рішення, самостійно розвиває власні обдарування, вміє самостійно здобувати знання

 

2)самостійна робота студента- в межах 20 балів включаючи::

1) Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою – до 10 балів;

2) Написання реферату – до 10 балів;

3) Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою – до 10 балів;

4) Пошук, підбір та огляд джерел за заданою тематикою – до 10 балів;

5) Підготовка презентації за заданою тематикою – до 10 балів;

6) Переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою– до 10 балів;

 

Результатом самостійної роботи студента є виконання письмової роботи, яка оцінюються в 10, 8, 6 або 0 баліввідповідно до зазначених критеріїв:

- 10 балів -якщо робота студента містить повне, розгорнуте, правильне та обґрунтоване викладення матеріалу, виявляє при цьому високі знання студентом усієї програми навчальної дисципліни; його вміння користуватися різноманітними методами наукового аналізу суспільних і правових явищ, виявляти їх характерні риси та особливості; відображає чітке знання відповідних категорій, їх змісту, розуміння їх взаємозв’язку і взаємодії; свідчить про знання назв і змісту передбачених програмою нормативно-правових актів; містить аналіз змістовного матеріалу; порівняння різних поглядів на проблему; самостійні висновки студента; формулювання та аргументацію своєї точки зору; містить, поряд із теоретичними матеріалами, фактичні дані, їх оцінку та порівняння; логічно і граматично правильно викладена.

- 8 балів -якщо робота студента містить відповідь на поставлене завдання, однак вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет дослідження; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей, назв та змісту нормативно-правових актів, нечіткі характеристики відповідних явищ.

- 6 балів -якщо робота студента містить відповідь на поставлене завдання, однак вона не є аргументованою; не містить посилань на нормативні джерела, що вивчаються; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових течій, недостатньо використано дані юридичної практики, інший фактичний і статистичний матеріал, свідчить про наявність прогалин у знаннях студента, викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень.

- 0 балів -якщо в роботі студент не розкрив завдання, або відповідь є неправильною, не розкриває сутності питання, або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни.

 

3)виконання модульних завдань – в межах 10 балів включаючи:

2 модульні контролі, кожен модуль оцінюється в межах 10 балів і складається з 10 тестових завдань, що оцінюватимуться по 1 балу за кожну вірну відповідь.

 

Якщо студент не набрав 60 балів – він одержує незадовільну оцінку.

 


10. ОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Особливості організації поточного контролю знань студентів заочної форми навчання пов’язані з виконанням індивідуальних завдань, передбачених навчальним планом.

На заочній формі навчання розподіл балів здійснюється у співвідношенні 50 : 50 згідно наступної таблиці:

Види контролю Максимальна кількість балів
Поточний контроль: · за систематичну та активну роботу на контактних заняттях під час сесії (в тому числі за виконання тестових завдань); · За написання поточного модульного контролю; · за виконання індивідуальних завдань в міжсесійний період (в тому числі з використанням дистанційних технологій). · За обов’язковий захист індивідуальних завдань, які виконуються студентом заочної форми навчання в міжсесійний (в період “Дня заочника”) · за виконання вибіркового завдання (в період “Дня заочника”)
Всього 100 балів

 

Індивідуальне завдання надається кожному студенту персонально під час установчої сесії та складається із 2 завдань (підготовка реферату та презентації). Письмова відповідь на кожне завдання може бути оцінена в 10, 8, 6 або 0 балів. Захист індивідуального завдання максимально оцінюється в 10 балів.

 

Тема реферату обирається за 1-ою літерою в прізвищу студента по таблиці.

Літери, з яких починається прізвище студента Теми рефератів №№  
А, Б, В 1, 9, 17, 25
Г, Д, Е, Є 2, 10,18,26
Ж, З, І, Ї 3, 11, 19, 27
Й, К, Л, М 4, 12, 20, 28
Н, О, П 5, 13, 21, 29
Р, С, Т 6, 14, 22, 30
У, Ф, Х, Ц, Ч 7, 15, 23, 31
Ш, Щ, Ю, Я 8, 16, 24

 

Теми рефератів:

  1. Болонський процес. Порівняльний аналіз системи вищої освіти України і держав Європи.
  2. Історія розвитку і виникнення університетів.
  3. Історія становлення юридичних деонтологічних знань.
  4. Сучасні тенденції розвитку юридичної деонтології.
  5. Поняття і загальна характеристика юридичної деонтології.
  6. Роль юридичної деонтології в системі гуманітарних наук.
  7. Соціальне значення юридичних деонтологічних знань.
  8. Зміст юридичної діяльності.
  9. Сучасні тенденції розвитку юридичної діяльності.
  10. Значення юридичної діяльності як особливого різновиду соціальної практики.
  11. Загальна характеристика юридичної практичної діяльності.
  12. Особливості правової освіти в Україні.
  13. Юрист в умовах ринкової економіки: місце правника на державній службі та в комерційних структурах.
  14. Правова кар’єра. Перспективи різних видів професійної кар’єри юриста.
  15. Морально-психологічні аспекти роботи судді.
  16. Морально-психологічні аспекти роботи прокурора.
  17. Морально-психологічні аспекти роботи слідчого.
  18. Морально-психологічні аспекти роботи адвоката.
  19. Морально-психологічні аспекти роботи нотаріуса.
  20. Соціальні норми: поняття та види.
  21. Місце норм права в системі соціальних норм.
  22. Роль соціальних норм у регулюванні професійної юридичної діяльності.
  23. Мораль і юридична діяльність.
  24. Адвокатська таємниця. Відповідальність адвоката за порушення присяги.
  25. Роль присяги для службового обов’язку судді.
  26. Юридичний етикет: суть і значення.
  27. Правосвідомість і правова культура юриста.
  28. Правила адвокатської етики України: структура, зміст і значення.
  29. Деонтологічний кодекс (Кодекс правил здійснення адвокатської діяльності адвокатів Європейського співтовариства): структура, зміст і значення.
  30. Соціальні конфлікти та їх прояв у сфері юридичної діяльності.
  31. Фактори формування професійної свідомості та культури юриста.

 

Підготовка презентації має на метінабуття студентами навичок з аналізу власної роботи і публічного представлення результатів дослідження. Для підготовки презентації студент може обрати будь-яке питання зПереліку питань, що охоплюють зміст робочої програми навчальної дисципліни (розділ 9).

 

Критерії оцінювання реферату:

10 БАЛІВ:студент має послідовно, обґрунтовано та теоретично правильно викласти матеріал; продемонструвати здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій, здійснити критичний огляд визначень різними авторами, наведених в різних джерелах; продемонструвати здатність робити логічні висновки та узагальнення; здатність висловлювати та аргументувати власне ставлення до альтернативних поглядів на певне питання; використовує фактичні та статистичні дані; продемонструвати знання законодавчих та нормативних актів України, підручників, посібників.

8 БАЛІВ :студент послідовно, обґрунтовано та теоретично правильно викладає матеріал; продемонструє здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій, здійснює критичний огляд визначень різними авторами, наведених в різних джерелах; демонструє здатність робити логічні висновки та узагальнення; але не в повній мірі може аргументувати власне ставлення до альтернативних поглядів на певне питання; недостатньо використовує фактичні та статистичні дані.

6 БАЛІВ:студент вірно виконав більшу частину роботи, але при написанні допущені неточності, або відсутня мінімально необхідна кількість висновків, недостатньо логічних та обґрунтованих пояснень, допущені незначні помилки у формулюванні термінів і категорій. В матеріалах відсутні необхідні докази та аргументи. Або студент лише частково висвітлює тему. Зроблені висновки є помилковими. Реферат містить зайвий матеріал, що не відповідає змісту теми і свідчить про нездатність студента зрозуміти її зміст.

0 БАЛІВ: студент зовсім не висвітлює дискусійну тему або висвітлює її неправильно. Текст реферату є повністю ідентичним тексту підручника чи конспекту або повністю ідентичним реферату іншого студента на таку ж тему.

 

Критерії оцінювання презентації:

10 БАЛІВ:всі частини презентації пов’язані з метою і предметом дослідження; результати дослідження узагальнюються з метою формулювання важливих і значущих висновків за темою дослідження, презентація має в основі ключові положення, які повністю розкривають тему дослідження, презентація надає інформацію в логічній послідовності, презентація завершується, змушуючи замислитись над ідеєю і темою дослідження.

 

8 БАЛІВ: всі частини презентації містять важливі твердження за темою дослідження, результати дослідження узагальнюються з метою формулювання висновків за темою дослідження, презентація має в основі декілька ключових положень, які не повністю розкривають тему дослідження, презентація починається із вступу, надає інформацію в певному порядку і завершується викладенням важливих моментів дослідження.

 

6 БАЛІВ: основні частини презентації містять важливі твердження за темою дослідження, але деякі фрагменти не мають відношення до теми, деякі висновки є нелогічними і необґрунтованими, презентація має в основі декілька ключових положень, однак вони перевантажені інформацією або позбавлені інформації, презентація має вступ і висновки, однак вони не спонукають замислитись над темою дослідження. послідовність надання інформації не сприяє повністю розкрити тему дослідження.

 

6 БАЛІВ:презентація має тему, однак багато її частин не має відношення до теми дослідження, висновки практично відсутні або є нелогічними, в презентації не визначені ключові положення, презентація не містить вступу і висновків. побудова презентації не дає чіткого уявлення про тему дослідження.

 

У рамках даної дисципліни передбачено проведення одного модульного контролю, що включає 3 модульні завдання. Кожне модульне завданняоцінюється в 5, 4, 3 або 0 баліввідповідно до приведених нижче критеріїв:

- 5 балів -якщо робота студента містить повне, розгорнуте, правильне та обґрунтоване викладення матеріалу, виявляє при цьому високі знання студентом усієї програми навчальної дисципліни; його вміння користуватися різноманітними методами наукового аналізу суспільних і правових явищ, виявляти їх характерні риси та особливості; відображає чітке знання відповідних категорій, їх змісту, розуміння їх взаємозв’язку і взаємодії; свідчить про знання назв і змісту передбачених програмою нормативно-правових актів; містить аналіз змістовного матеріалу; порівняння різних поглядів на проблему; самостійні висновки студента; формулювання та аргументацію своєї точки зору; містить, поряд із теоретичними матеріалами, фактичні дані, їх оцінку та порівняння; логічно і граматично правильно викладена.

- 4 бали -якщо робота студента містить відповідь на поставлене завдання, однак вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет дослідження; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей, назв та змісту нормативно-правових актів, нечіткі характеристики відповідних явищ.

- 3 бали -якщо робота студента містить відповідь на поставлене завдання, однак вона не є аргументованою; не містить посилань на нормативні джерела, що вивчаються; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових течій, недостатньо використано дані юридичної практики, інший фактичний і статистичний матеріал, свідчить про наявність прогалин у знаннях студента, викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень.

- 0 балів -якщо в роботі студент не розкрив завдання, або відповідь є неправильною, не розкриває сутності питання, або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни.

ЗРАЗОК ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заочної форми навчання (1 курс, 1 семестр) | МОДУЛЬ 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.