МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТ ПРОГРАМИМиколаївський інститут права Національний університет «Одеська юридична академія»
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО КУРСУ «Філософія»
Миколаїв – 2012
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО КУРСУ «Філософія»
Укладач: Власов В. Г.,старшийвикладач кафедри гуманітарних дисциплін
Рецензент:кандидат філософських наук, доцент Ханстантінов В.О. Затверджено кафедрою гуманітарних дисциплін МК НУ «ОЮА» протокол №11 від 27.06.2012 р. Зміст:
Вступ Дані методичні матеріали і рекомендації призначені для студентів, які навчаються за фахом «Правознавство», і містить у собі методичні вказівки з вивчення основних тем курсу «Філософія». Навчальна дисципліна "Філософія" є загальноосвітньою в структурі професійної освіти та служить фундаментальним засобом формування загальгуманітарної та філософської культури мислення. Докорінна зміна основних сфер життя суспільства висуває нові вимоги щодо ефективної підготовки сучасних спеціалістів у різних галузях виробництва. Зростає потреба у фундаментальній філософсько-світоглядній та гуманітарній підготовці фахівців, у формуванні в них творчого, нестандартного мислення. Засвоєння цінностей минулої та сучасної філософської думки сприяє формуванню наукового світогляду, гуманітарного потенціалу особистості, її духовності, загальної культури, а також розвиває універсальні творчі здібності, продуктивне мислення, вміння проникати в сутність явищ і процесів реального світу, свідомо використовувати наукову методологію у пізнавальній, практичній, виробничій та організаційно-виховній діяльності. Запропоновані методичні матеріали і рекомендації містять розширений тематичний план курсу, розгорнуту програму курсу, плани семінарських занять, орієнтовні питання для іспитів, список рекомендованої літератури. Методичні матеріали і рекомендації мають допомогти студентам опанувати ґрунтовними знаннями про загальні проблеми світогляду, розвитку та існування людини, пізнання і практики, сучасні світоглядно – методологічні парадигми науки, культури та цивілізації.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Тема 1. Філософія як форма духовного освоєння світу. Історичні типи світогляду. Тема 2. Зародження філософії в країнах Стародавнього Сходу. Тема 3. Антична філософія. Тема 4. Філософія Середньовіччя та Відродження. Тема 5. Європейська філософія Нового часу. Тема 6. Німецька класична філософія. Тема 7. Сучасна Західна філософія ХІХ – ХХ ст. Тема 8. Українська філософська думка. Тема 9. Філософське вчення про буття. Тема 10. Духовний вимір людського буття. Проблема свідомості. Тема 11. Концепція розвитку та її альтернативи. Тема 12. Діалектика як система законів розвитку. Тема 13. Теорія пізнання. Тема 14. Наукове пізнання, його принципи і методи. Тема 15. Суспільство як предмет філософії. Тема 16. Людина як предмет філософського осягнення. Тема 17. Цінності та їх функції в життєдіяльності суспільства і людини. ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|