Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція 19

Тема: «Планування та формування персоналу»

План

1. Основні джерела інформації про вакансії

2. Моделі та методи відбору працівників.

3. Професійний відбір персоналу.

 

Основні джерела інформації про вакансії.

Розрізняють два джерела набору персоналу: 1) внутрішнє (з працівників свого підприємства); 2) зовнішнє (поточний ринок праці). Джерелами набору можуть бути:

- випадкові претенденти, що самостійно звертаються з приводу роботи;

- державні й комерційні агентства з прав працевлаштування;

- рекламні оголошення;

- ярмарки вакансій;

- презентації;

- навчальні заклади, коледжі, вузи;

- співробітники, які раніше працювали в організації;

- власні співробітники, які бажають зробити кар'єру.

Внутрішні джерела набору мають такі переваги:

- з'являються шанси для службового зростання;

- підвищується ступінь прив'язаності до організації;

- низькі затрати на заповнення вакансій;

- претендентів на посади добре знають в організації, а вони своєю чергою добре обізнані щодо правил структури, поведінки, порядку дій в організації;

- збереження рівня оплати праці;

- швидке заповнення вакансій;

- прозорість кадрової політики;

- можливість цілеспрямованого підвищення кваліфікації персоналу;

- поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі;

- запобігання завжди збитковій плинності кадрів;

- підвищення ступеня задоволеністю працею;

- підвищення продуктивності праці Недоліки набору з внутрішніх джерел:

- обмежені можливості для вибору кадрів;

- виникнення напруження або суперництва в разі кількох претендентів на посаду;

- можливість появи панібратства;

- можливе зменшення активності тих, хто не отримав бажаного підвищення.

Зовнішні джерела набору мають такі переваги:

- більш широкі можливості вибору;

- поява нових імпульсів для розвитку організації;

- зниження загальної потреби в кадрах. Недоліки набору із зовнішніх джерел:

- більші витрати на залучення кадрів;

- високий ступінь ризику під час заповнення вакансій через незнання людини;

- тривалий період адаптації через незнання організації;

- блокування можливостей службового зростання для свого персоналу;

- підвищення плинності кадрів;

- збільшення ймовірності виникнення конфліктів.


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. Заняття 7. Лекція № 6.




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Добір кадрів. Особливості процесу набору, добору, підбору кадрів. | Забезпечення процесів добору персоналу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.