МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І. Засоби праці} Основні критерії оцінки ефективності роботи: ◦ 1) швидкість, з якою оператор може користуватися технічним засобом; ◦ 2) точність дій оператора при користуванні технічним засобом; ◦ 3) фізичне зусилля, яке необхідно докладати при користуванні технічним засобом; ◦ 4) діапазон дій, які дозволяє здійснити технічний засіб. } Д. А. Норман (D. A. Norman) The Psychology of Everyday Things («Психологія щоденних речей»), 1988 Експеримент. Чапаніс, Лінденбаум (1959) } Визначення швидкості виконання операції людиною у взаємодії з чотирма варіантами технічного пристрою. ◦ Завдання: Визначити характер залежності між розміщенням конфорки кухонної плитки та швидкістю реакції і помилок досліджуваних при роботі з даним технічним пристроєм. ◦ Незалежна змінна: чотири варіанти розміщення конфорок на кухонній плитці ◦ Залежні змінні: • Швидкість реакції досліджуваних: кількість секунд між включенням двох лампочок • Помилки досліджуваних: кількість невідповідностей між включеними лампочками Варіанти розміщення конфорок на кухонній плитці } Хід експерименту: Завдання досліджуваного - включити відповідну нижню лампочку шляхом натиснення потрібної кнопки управління конфоркою (А, В, С або D). Порядок включення конфорки для кожного випробуваного носив випадковий характер. } Результати: Швидкість реакції була значно меншою для плити I. На плиті I не було зроблено жодної помилки. На трьох інших плитах число помилок було приблизно однаковим. } Висновок: В залежності від швидкості виконання операції людиною у взаємодії з чотирма варіантами технічного пристрою, найоптимальнішим варіантом пристрою є газова плита І. Методи роботи або способи виконання роботи (work methods) } набір фізичних рухів, за допомогою яких людина виконує виробниче завдання } динамічне зусилля, при якому м'язи поперемінно скорочуються і розслаблюються } статичне зусилля, при якому відбувається тривале скорочення м'язів ◦ дії, що вимагають статичного зусилля: людина стоїть на одному місці, утримує і переносить предмети. Переважна кількість робочих завдань в організаціях здійснюється за допомогою статичних зусиль } ІІ. Робоче навантаження Робоче навантаження можна визначити в термінах загальних вимог, які робота пред’являє людині Оцінка робочого навантаження завжди суб’єктивна! } Фізичне навантаження } Розумове навантаження Читайте також:
|
||||||||
|