Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Розподіл завдань

} Спрощення роботи– спрощена, фрагментарна робота, яка полягає в повторенні одних і тих самих операцій.

} Негативні наслідки :

◦ деградація когнітивних здібностей

◦ нудьга

◦ втома

◦ вигорання

◦ незадоволеність роботою

ІІІ. Розподіл завдань

} Розширення діапазону роботи- розширення змісту роботи за рахунок збільшення числа виробничих завдань.

Недоліки:

◦ можна розширити діапазон не всіх видів робіт

◦ не всі люди хочуть розширення роботи

◦ змінюються вимоги до здібностей і кваліфікації працівника

◦ розширення діапазону роботи вимагає додаткового навчання або заміни працівника

ІІІ. Розподіл завдань

Збагачення роботи – надання працівнику більшої відповідальності та більших можливостей у прийнятті рішень, що стосуються планування, розпорядку роботи та контролю за нею

Базові параметри роботи (Теорія характеристик роботи):

• різноманітність навичок,

• ідентичність робочого завдання

• важливість завдання

• автономність

• зворотній зв'язок.

Умови праці

} Безпосередній вплив - фізіологічні зміни працездатності організму в процесі трудової діяльності

} Опосередкований вплив – зміни в рівні сприйняття та усвідомлення інформації, що стосується роботи

Характеристики робочого середовища(Carlopio J.R.,1996)

Розташування організації та допоміжні послуги.

Дизайн робочого приміщення: освітленість, якість повітря, загальна атмосфера робочої зони.

Режим роботи: робочий графік і темп, кількість часу для виконання роботи, і об'єм інформації, що надається для цього.

Устаткування і інструменти, що надаються для виконання роботи.

Техніка безпеки і охорона здоров'я.

І. Розташування організації та допоміжні послуги

} розташування організації в діловій частині великого міста або у віддаленому передмісті

} місця відпочинку з басейнами і саунами

} спортивні зали

} дитячі садки

} магазини

} медичні клініки

ІІ. Дизайн офісу і робочого місця

} поділ реального простору на невеликі кабіни-офіси

} ландшафтний офіс: величезний відкритий простір без всяких перегородок, співробітники розташовуються в "клітках", утворених за допомогою шаф або книжкових полиць

} офіси з відкритим плануванням- робочі місця просто розміщуються в тій чи іншій частині готівкового простору

Поділ реального простору на невеликі кабіни-офіси


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Засоби праці | Освітленість

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.