Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення витрат тепло- та холодоагентів

Для проведення теплообмінних процесів при первинній обробці молока необхідно розрахувати потреби в подачі тепла (на пастеризацію) і холоду (на охолодження). Система рівнянь балансу теплоти при пастеризації та охолод­женні молока буде мати вигляд:

, (4.7.4)

де См, Св – питома тепломісткість відповідно молока та води залежно від

їх температури та щільності, См =3,852-3,923 кДж/(кг·°С),а Св= 4,2-4,37

кДж/(кг·°С);

– температура молока відповідно на початку та в кінці обробки, °С;

– те ж, стосовно води, °С;

– витрати пари на підігрівання молока, кг/год;

– ентальпія пари, кДж/кг;

– тепломісткість конденсату, кДж/кг;

– витрати води на охолодження молока, кг/год.

За системою рівнянь (4.7.4) визначають потреби пари та води:

, кг., (4.7.5)

, кг. (4.7.6)

Відповідно до необхідної подачі теплоносія та холодоагента підбирають відповідне обладнання для утворення пари й охолодження води, розраховують діаметри трубопроводів розподільної мережі.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Елементи операційних витрат
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. V. Інші витрати
  9. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  12. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення кількості резервуарів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.