МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок ланцюгових робочих органівЛанцюгові транспортери так, як і стрічкові транспортують корм вздовж загального фронту годівлі. Один замкнутий ланцюг може обслуговувати одночасно дві кормороздавальні лінії. Ланцюги можуть мати низькі або контурні скребки, або бути взагалі без скребків, а транспортувати корм своїми ланками. За принципом дії ці машини так, як і ланцюгово-планчаті, відносяться до конвеєрів суцільного волочіння. Ланцюговий тяговий орган зазвичай занурений в насипний корм, який заповнює робочий переріз короба. Короби ланцюгових транспортерів можуть бути закритими у вигляді труб, через отвори яких корм просипається в жолобчасті годівниці, або відкриті жолоби - годівниці. Привод ланцюгового кормороздавального пристрою повинен забезпечувати його пуск при завантаженому кормом коробові. Для цього використовують електродвигун з підвищеним пусковим моментом. Привод ведучого вала від електродвигуна здійснюється через редуктор та ланцюгову або клинопасову передачу. Натяжні пристрої транспортерів – зазвичай гвинтового типу. Ланцюгові транспортери застосовуються для роздавання сухих кормів на птахофабриках. Довжина їх буває до 500м, а швидкість ланцюга – 0,2...0,6 м/с. Застосування ланцюгових транспортерів для роздавання вологих мішанок недоцільно, так як ланцюги важко піддаються чищенню, відбувається закисання корму та порушення зоотехнічних вимог. Перевагою ланцюгових роздавальних пристроїв є їх мала енергоємність, висока експлуатаційна надійність, простота конструкції, можливість забезпечувати великий фронт годівлі, працювати за заданою програмою. Для надійної роботи ланцюгових транспортерів при тривалій експлуатації необхідно виконувати наступні умови: а) деталі ланцюга повинні зазнавати термічної та термохімічної обробки для їх зміцнення; валики і втулки повинні бути посадженими в пластини із гарантованим натягом; б) внутрішня поверхня короба повинна бути гладкою без виступів та вм’ятин; в) в приводі транспортера необхідно мати запобіжний пристрій для захисту редуктора та ланцюга від поломок при перевантаженнях; г) при монтажі необхідно забезпечити прямолінійність повздовжніх осей коробів. Основні параметри кормороздавальних пристроїв з деяким наближенням можна визначати за методикою розрахунку конвеєрів із зануреними скребками: , кг/с, (5.7.29) де В – ширина короба в м; h– висота слою корму в м; Vл – швидкість скребкового ланцюга в м/сек.; ρ – насипна маса корму, кг/м3; К – коефіцієнт продуктивності. , де y – коефіцієнт заповнення короба (при закритому коробі y =0,9, при відкритому коробі (годівниця) - не більше 0,5); ky – коефіцієнт, який враховує ущільнення корму в коробі (для зерна ky = 1,08, для мучних продуктів ky = 1,13); k1 – швидкісний коефіцієнт, який враховує відставання верхніх і бокових шарів вантажу від ланцюга (k1 = 0,9…0,95); k2 – коефіцієнт, який враховує об’єм, що займає скребковий ланцюг (попередньо приймають k2 = 0,97); k3 – коефіцієнт, який враховує кут підйому транспортера a, . Максимальний кут підйому транспортера із зануреними низькими скребками не повинен перевищувати 15°. Швидкість скребкового ланцюга рекомендуються приймати 0,25...0,40м/с. В кормороздавальних пристроях уся довжина ланцюга є несучою (робочою), так як вона замикається через обвідні ролики в горизонтальній площині. Опір на приводній зірочці можна визначити з виразу: , Н, (5.7.30) де W1 – опір тертю корму по днищу короба, Н; W2 – опір тертю корму по боковим стінкам коробу, Н; W3 – опір підйому корму, Н; W4 – опір переміщенню ланцюга, Н; W5 – опір натяжної зірочки, Н. Опір тертю корму по днищу короба: , Н, (5.7.31) де L – довжина переміщення корму, м; f1 – коефіцієнт тертя рухову корму по коробу; g – прискорення сили тяжіння, м/с2 a– кут підйому транспортера, град. Опір тертю корму по бокових стінках короба , Н. (5.7.32) де e– коефіцієнт бокового тиску. Опір підйому продукту , Н. (5.7.33) Опір переміщенню ланцюга: , Н, (5.7.34) де gл – вага одиниці довжини ланцюга із скребками, Н/м; L1 – відстань між осями зірочок, м; wл – коефіцієнт опору руху ланцюга по направляючим (в середньому приймають: для роликового ланцюга wл = 0,25...0,3, для безроликового wл = 0,35...0,4). Опір натяжної зірочки при переміщенні продукту в напрямку від натяжної до приводної станції визначають за виразом: , Н, (5.7.35) а при переміщенню продукту в напрямку від приводної до натяжної станції: , Н. (5.7.36) Необхідна потужність двигуна: , Вт, (5.7.37) де К´1 – коефіцієнт, який враховує втрати на привод ній зірочці (К´1=1,1); h– К.К.Д. передаточного механізму. Читайте також:
|
||||||||
|