МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Розрахунок шнекових робочих органівДля переміщення кормів в горизонтальному та похилому напрямках з наступною передачею в годівниці використовуються шнекові робочі органи. Шнек як робочий орган, що переміщує корм вздовж фронту годівлі, може знаходитися в циліндричному жолобі з вихідними отворами або знаходитися між твердими стінками і переміщувати корм безпосередньо по годівниці. Норма видачі корму при розміщенні шнека в циліндричному жолобі може регулюватися зміною положення вихідних отворів, їх перекриттям, або за допомогою об’ємних дозаторів; а при розміщенні шнека між твердими стінками – зміною відстані над годівницею. Такі пристрої застосовуються для роздавання будь - яких кормів у подрібненому вигляді на фермах великої рогатої худоби та сухих сипучих і гранульованих кормів на свинофермах. Шнеки, які застосовуються для вивантаження корму в пересувних кормороздавачах, мають діаметр 100 – 400мм і довжину до 4м. Для здійснення одночасної видачі корму на обидві сторони в паралельно встановлені годівниці використовуються шнеки із центральним завантаженням. Гвинт таких шнеків має праву та ліву навивки. До переваг шнекових робочих органів слід віднести простоту конструкції та наявність герметичного кожуху, який виключає втрати корму, до недоліків – великі питомі витрати енергії на одиницю продукту, який транспортується (на 50-100% більші, ніж у транспортерів других типів, внаслідок підвищеного тертя продукту по стінках жолоба та поверхні гвинта, опору матеріалу, який переміщується). Шнек може бути правого і лівого обертання. При правому напрямі витка та обертанні валу за годинниковою стрілкою корм переміщується з права наліво, при обертанні проти годинникової стрілки продукт переміщується зліва направо. При лівому напрямі витка та обертанні вала проти годинникової стрілки продукт переміщується зліва направо; при обертанні за годинниковою стрілкою продукт переміщується з права наліво. Конструктивні оформлення шнекових кормовивантажувальних пристроїв можуть бути досить таки різним, вони можуть мати горизонтальне, похиле та вертикальне розташування шнеків. Вивантажувальний механізм ряду кормороздавачів має поворотні шнеки, а також може мати декілька взаємно пов’язаних шнеків, наприклад, вертикальний і поворотний із змінним кутом нахилу. Вивантажувальні пристрої останнього типу застосовуються в кормозавантажувачах, які піднімають корм на висоту до 6м. Продуктивність гвинтового тихохідного транспортера виражається наступною формулою: , кг/с.; (5.7.48) де F0– площа поперечного перерізу шару матеріалу в шнеку, м2; , м2, D – діаметр шнека, м; d – діаметр вала шнека, м; y – коефіцієнт заповнення жолоба; с – коефіцієнт, що враховує зменшення площі поперечного перерізу шару вантажу, що транспортується, унаслідок нахилу транспортера; Vn – швидкість переміщення вантажу, м/с; , м/с; S – крок шнека, м; n – частота обертання шнека, с-1; r – об’ємна маса вантажу, Н/м3. Після підстановки значень F0 і vn одержимо , кг/с, (5.7.49) або , кг/с. (5.7.50) Таблиця 5.7.1 – Значення коефіцієнта с для тихохідних гвинтових транспортерів.
Значення коефіцієнта y приймають у залежності від виду вантажу, що транспортується: для зерна y = 0,25 – 0,48, для картоплі і буряка y = 0,3 – 0,4; для пшениці з половою (у комбайнах) y= 0,2 – 0,3. Великі значення – для транспортерів без проміжних опор вала шнека, а із проміжними опорами – менші. Частоту обертання шнека при заданій продуктивності транспортера можна визначити з рівняння (5.7.49): , с-1. (5.7.51) Визначимо потужність двигуна для привода гвинтового тихохідного транспортера (рисунок 5.7.3). Рисунок 5.7.3 – Розрахункова схема транспортера. Потужність витрачається: 1) на підйом вантажу (у випадку похилого транспортера); 2) на подолання тертя вантажу об внутрішню поверхню жолоба; 3) на подолання тертя вантажу об гвинтову поверхню шнека; 4) на перемішування і дроблення вантажу; 5) на подолання тертя в підшипниках вала шнека; 6) на подолання тертя в передавальному механізмі. Потужність на підйом вантажу і подолання тертя об дотичні з ним поверхні визначають виходячи з теорії руху тіла по похилій площині: , Вт, (5.7.52) де V0 – швидкість шнека по колу, що проходить через центр тиску вантажу, м/сек; G– вага вантажу, що знаходиться в жолобі, Н; b – кут нахилу транспортера, град; f2 – коефіцієнт тертя вантажу по внутрішній поверхні жолоба; a0 – кут підйому гвинтової поверхні шнека по колу, яке проходить через центр тиску вантажу на шнек; j1 – кут тертя вантажу об гвинтову поверхню шнека, град. Компоненти, що входять у рівняння (5.7.51), визначаються в такий спосіб: , м/сек., (5.7.53) де D0 – діаметр окружності, що проходить через центр тиску вантажу на гвинтову поверхню шнека, м. , м, (5.7.54) де D – діаметр шнека, м. , Н, (5.7.55) де Q – продуктивність транспортера, кг/с; qг – погонна вага вантажу, Н/м; Vn – швидкість подовжнього переміщення вантажу, м/с; L– довжина транспортування вантажу, м; g– прискорення сили тяжіння, м/с2. , (5.7.56) де S –крок шнека, м. , (5.7.57) де f1 – коефіцієнт тертя вантажу об гвинтову поверхню шнека. Потужність на валу шнека визначається так: , Вт, (5.7.58) де k0 – коефіцієнт, що враховує перемішування і дроблення вантажу (для дрібнозернистих вантажів k0 = 1,15–1,20, для пилоподібних і борошнистих hn – К.К.Д. підшипників вала шнека, для одного підшипника h’n = 0,97 – 0,99 (великі значення для підшипників кочення, менші – для підшипників ковзання). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|