Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття про системний підхід та методи системного аналізу

При системному підході враховується вся об'єктивна складність систем, що виражається в тім, що їхнє поводження визначається великим числом взаємозалежних факторів, а властивості систем не виводяться з властивостей окремих частин і існують лише завдяки їх об'єднанню в систему. Особливістю системного підходу є також те, що система розглядається не ізольовано, а як підсистема більш високого рангу. Критерієм вибору рішення на кожнім з ієрархічних рівнів є максимальна ефективність для всієї системи в цілому, а не для якоїсь окремої частини. Системний підхід має велике методологічне значення, оскільки є необхідною умовою використання математичного методу.

Відповідно до системного підходу транспортні системи, транспортні потоки і транспортні процеси доцільно розглядати як складове великої системи - єдиної транспортної системи (ЄТС)держави або всесвітньої транспортної системи (ВТС).

Транспортних систем може бути багато. З позицій системного підходу максимальна транспортна система (велика система) – це сукупність пристроїв, призначених для виконання всіх операцій транспортування вантажів і пасажирів. Таку унікальну систему, як єдине ціле, можна досліджувати лише для виявлення найбільш загальних закономірностей її функціонування.

Великий практичний інтерес представляють підсистеми, тобто транспортні системи, що виконують обмежений склад операцій перевізного процесу. При дослідженні таких підсистем сучасними методами можна більш глибоко розкрити закономірність їхнього функціонування і передбачити в планах розвитку транспорту, цілеспрямоване використання капітальних вкладень, робочої сили, матеріальних ресурсів. Для кожної підсистеми характерна складна структура взаємодіючих пристроїв.

Загальні поняття теорії транспортних процесів


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. III етап. Системний підхід
  8. IV етап. Ситуаційний підхід
  9. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  10. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Увідні відомості. Основні поняття | Визначення системи і підсистеми. Складні системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.