Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота із симплекс-таблицею.

1. Якщо в рядку оцінок немає від’ємних - план оптимальний, задача розв’язана.

2. Якщо є хоча б одна від’ємна оцінка - план не оптимальний і може бути поліпшеним.

3. Вибираємо стовпець з найменшою негативною оцінкою, він називається напрямним стовпчиком.

4. Якщо всі елементи стовпчика не додатні, задача розв’язків не має.

5. Якщо в напрямному стовпчику є додатні елементи, вибираємо з них вирішувальний елемент.

 

Припустимо, що номер стовпчика дорівнює k.

Обчислюємо Θi = , alk > 0 знаходимо l з умови Θl = minΘi

Вирішувальний елемент, alk, рядок 1 - напрямний рядок.

6. Виконаємо перехід до нового базису: виведемо з базису вектор Аl і введемо замість нього вектор Аk. Для цього всі елементи рядка l (з 4-го стовпчика) розділимо на alk і методом Жордана-Гаусса виключимо всі інші елементи напрямного стовпчика. Отримаємо новий план Х1 ; нову симплекс-таблицю.

7. За кінцеве число кроків одержуємо оптимальний план X*. Якщо нульові оцінки є тільки для базисних стовпчиків, оптимальний розв’язок є єдиним. Якщо ні – маємо кілька оптимальних планів.

Приклад. F = x1 + 2x2 + 8x3 "max

.

;

Контрольні запитання

1. Якою є канонічна форма ЗЛП?

2. Як виглядає матричний запис канонічної форми ЗЛП?

3. Яким є алгоритм симплекс-методу?

4. Як будувати першу симплекс-таблицю в найпростіших умовах?

5. Яким чином здійснюється одержання поліпшеного плану в симплекс-таблицях?

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова першої симплекс-таблиці | Лекція 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.