Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії при розв’язуванні ігор із природою

Припустимо, що заздалегідь відомо ймовірності стану природи.

; .

1. Критерієм вибору оптимальної стратегії є максимум математичного сподівання виграшу (можливого виграшу):

.

Якщо ймовірності невідомі, у деяких задачах використовується принцип недостатньої підстави, за якою усі стани природи є рівно можливими (рівно ймовірними).

; ;

2. Критерій Вальда:

– стратегія гарантованого ризику (нижня ціна гри).

3. Критерій мінімального ризику Севіджа: .

Обидва критерії є песимістичними.

4. Комбінований критерій Гурвіца. Він передбачає розрахунок наступної величини.

.

 


Читайте також:

  1. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. А) загальні критерії
  3. Алгебраїчні критерії стійкості
  4. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  5. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  6. ВАЖЛИВІ КРИТЕРІЇ
  7. ВАЖЛИВІ КРИТЕРІЇ
  8. Види критеріїв оптимальності
  9. Види планів щодо різних критеріїв
  10. Види та критерії вибору заходів медичного характеру
  11. Визначення критеріїв подібності для проведення гідродинамічних розрахунків
  12. ВИКОРИСТАННЯ ІГОР ПІД ЧАС ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад. | Приклад.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.