Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Студент повинен

Знати:

Призначення Кодексу адміністративного судочинства України.

Основні завдання та принципи адміністративного судочинства.

Компетенцію адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ.

Вміти:

Тлумачити принципи адміністративного судочинства.

Визначати Компетенцію адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ.

Методичні рекомендації:

Для України як молодої країни, що прагне до досягнення рівня демократичної, соціальної, правової держави, існує нагальна потреба у вирішенні комплексу правових, політичних та соціально-культурних проблем, пов'язаних зі створенням сприятливих умов для всебічного захисту прав і свобод, які є фундаментом правового статусу громадянина. Визначення підходів до правового регулювання відносин, які виникають у зв'язку з захистом прав і свобод громадян від протиправних дій чи бездіяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а отже, і розроблення концептуальних засад інституціоналізації адміністративної юстиції у нашій державі, є актуальною проблемою не тільки теоретичного, а й практичного характеру. Прийняття Кодексу адміністративного судочинства є одним із важелів вдосконалення засобів захисту прав і свобод громадян України є не лише невід'ємною складовою загального процесу формування правової держави, а й важливою умовою забезпечення захисту суб'єктивних прав громадян у сфері виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Методичні рекомендації до самостійної роботи:

При підготовці до занять необхідно:

Вивчити запропоновану літературу, у робочих зошитах дати відповіді на додаткові питання:

1.Організаційна структура адміністративної юстиції

2.Компетенція адміністративних судів.

Тема реферату:

1.Етапи становлення адміністративної юстиції в Україні.

2.Принципи адміністративного судочинства.

 

Література, що рекомендується до вивчення:

Базова:

1. «Кодекс адміністративного судочинства України»: Кодекс України / Закон України від 06.07.2005 № 2747-IV // [Електронний ресурс]. – Режим доступу:// http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2747-15

2. «Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод» :Міжнародний документ від 04.11.1950 // [Електронний ресурс]. – Режим доступу:// http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/995_004

3. «Про судоустрій і статус суддів» : Закон України від 07.07.2010 № 2453-VI // [Електронний ресурс]. – Режим доступу:// http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2453-17

Допоміжна:

1. Кравчук В.М. Науково-практичний коментар до Кодексу адміністративного судочинства України / В.М. Кравчук. – Х. : Фактор, 2011. – 800с.

2. Бандурка А.М., Тищенко Н.М.Адміністративний процес: Підручник для вищих навч. Закл. – Рос. Мовою. – К.: Літера ЛТД, 2001. – 336 с.

3. Бевзенко В.М. Участь в адміністративному судочинстві України суб’єктів владних повноважень: правові засади, підстави та форми : моногр. / В.М.Бевзенко – К.: прецедент, 2010.- 475 с.

4. Колпаков В.К. Юрисдикція адміністративних судів : в 2 кн. / В.К. Колпаков, В.В. Гордєєв. – Х: Харків юридичний, 2011. – Кн. 2: Підсудність адміністративних справ. Зразки судових процесуальних документів. Класифікатор категорій адміністративних справ. Схема системи адміінстративних судів. – 251с.

5. Перепелюк В.Г. Адміністративне судочинство: проблеми практики / В.Г. Перепелюк. – К. : Конус-Ю, 2007. – 272 с.

6. Стефанюк В.С. Судовий адміністративний процес / В.С. Стефанюк ; Академія правових наук України, Інститут приватного права і підприємництва.- Х.: Консум, 2003. – 463 с.

7. Битяк Ю.П. Адміністративна юстиція і права людини // Проблеми законності: Респ. міжв. наук. зб. / Відп. ред. В.Я.Тацій — Харків; Нац. юрид. акад. України. — 2000. — Вип.42.—С.1І4—116.

8. Колодій А.М. Права людини і громадянина в Україні: навчальний посібник – К. Юрінком Інтер, - 2003. – 336с.

9. Кондратьєв Я. Суд, правоохоронні та правозахисні органи України: навчальний посібник – К.: Юрінком Інтер, - 2002. – 320с.

10. Мельник. М.І. Правоохоронні органи та правоохоронна діяльність: навчальний посібник – К.: Атіка – 2002. – 576с.

11. Перепелюк В.Г. Адміністративний процес. – Чернівці – 2003.- 367с

12. Стефанюк В.С. Законодавство України про судову та правоохоронну діяльність – К.: Юрінком Інтер, - 2001. – 352с.

13. Стефанюк В.С. Адміністративне судочинство в Україні. – Х.: Книга перша „Консум” – 2002. – 176с.

14. Стефанюк В.С. Адміністративне судочинство в Україні. – Х.: Книга друга „Консум” – 2003. – 332с.


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  4. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  7. Але якщо повірений узнав чи повинен був узнати про припинення доручення, довіритель не виплачує винагороду і не відшкодовує збитки, якщо повірений продовжує виконувати доручення.
  8. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  9. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  10. В результате освоения данной учебной дисциплины студент должен обладать компетенциями, изложенными в таблице № 1.
  11. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №7 | Вимоги до оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.