Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання.


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Індивідуальне заняття Niveau A1

Дата__14.02.2015_____________________

Час проведення заняття:14.00-15.00

Тривалість заняття:60 хв.

Викладач___Тетяна____________________________________

Тема заняття: Wie spät ist es? Uhrzeiten.

Навчальна мета:

Введення нових лексичних одиниць згідно теми, систематизувати лексичний матеріал з теми, сприяти його запам’ятовуванню, тренувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Сформувати та розвивати вміння та навички слухача у спілкуванні німецькою мовою в межах тематики, самостійної роботи над мовою, сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань

Удосконалювати вміння слухача курсів у спілкуванні на задану тему, ведення бесіди, використовуючи нові лексичні одиниці згідно теми, вміння логічно мислити, робити аналіз, висновки та узагальнення, удосконалювати граматичні вміння та навички згідно теми

Розвиваюча мета:

Ø Розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять.

Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття засвоєння нових знань.

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

Ø Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

Ø Pluspunktdeutsch- Arbeitsbuch 2. (Nivea A1).- Berlin: Cornelsen Verlag , 2006.- 181 S.

 

Схематичний план заняття

Початок заняття

· Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачем. Повідомлення теми те мети заняття.

Ø Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Ø Підготовка вивчення нового матеріалу. Мовленнєва зарядка (використання скоромовок, прислів’їв. Чи асоціативних вправ для більш ефективного запам’ятовування нового матеріалу) .

Основна частина заняття

2-1-. Розвиток усного мовлення. Виконання вправ на активізацію мовленнєвих зразків. Створення установки на сприймання і розуміння іншомовного мовлення шляхом прослуховування міні-діалогів та відтворення їх.

2.2. Активізація лексичних одиницьшляхом виконання вправ.

2.3.Виконання вправ на закріплення ЛО з теми. [2] с. 140.


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Заключна частина заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.