Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання.


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Заняття (міні група 2 чоловіка, рівень А1, початківець)

Дата__21. 02. 2015_____________________

Час проведення заняття: 10.00-11.30

Тривалість заняття:90 хв.

Викладач___Тетяна____________________________________

Тема заняття: Підсумкове заняття по пройденому матеріалу. (Тест)

Навчальна мета:

Проаналізувати та перевірити отримані слухачами курсів знань та комунікативних навичок, сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань.

.

Розвиваюча мета:

Ø Розвивати логічне мислення слухачів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять.

Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття засвоєння нових знань.

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

1.Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

2. Anne Busche- Begegnungen- Spachniveau A1: Schubert Verlag, Leipzig, 240 s.

 

Схематичний план заняття

Початок заняття

1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачами. Повідомлення теми те мети заняття.

2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

 

Основна частина заняття

2-1-Тренування вимови ( прослуховування та повторення за диктором аудіо матеріалів) д.

2-2.виконання тестових завдань та завдань на перевірку навичок сприймання іншомовного мовлення на слух ( перегляд відео фрагмента та тестові завдання).

Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання.


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Індивідуальне заняття (рівень А1, початківець)

Дата_17.02.2015___________________

Час проведення заняття: 15.30-16.30

Тривалість заняття:60 хв.

Викладач___Тетяна____________________________________


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заключна частина заняття | Слухач: Катя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.