МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПП 1.10 Історія Стародавнього СходуФорма № Н - 3.04 ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет Імені К. Д. Ушинського» Кафедра всесвітньої історії
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Проректор з навчальної та науково-педагогічної роботи
______________О. А. Копусь
27” серпня 2014 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ПП 1.10 Історія Стародавнього Сходу
напрям підготовки 6.020302 Історія Інститут психології
Одеса – 2014 рік
Робоча програма «Історія Стародавнього Сходу» для студентів за напрямом підготовки 6.020302 Історія*. “27” серпня 2014 року – 29 с. Розробник: Сєкерська О.П., к. і. н., доцент кафедри всесвітньої історії
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри всесвітньої історії Протокол від “27” серпня 2014 року № 1
Завідувач кафедри всесвітньої історії
_______________________ Ю. А. Добролюбська (підпис) (прізвище та ініціали) “27” серпня 2014 року
Схвалено науково-методичною комісією ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Протокол від “27” серпня 2014 року № 1
Голова _______________ О. А. Копусь (підпис) (прізвище та ініціали)
Вчений секретар _______________ Т. Ю. Осипова (підпис) (прізвище та ініціали)
Ó ПНПУ, 2014 рік 1 Опис навчальної дисципліни Предметомкурсу є процес формування, розквіту та занепаду традиційних цивілізацій Стародавнього Сходу у ІV – І тисячоліттях до нашої ери. Студентам надається уявлення про головні тенденції розвитку традиційних цивілізацій Стародавнього Сходу, формується загальнокультурний та історичний світогляд про сутність цієї невід’ємної ланки історії.
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 53% : 47% для заочної форми навчання – 13% : 87%
2 Мета та завдання навчальної дисципліни Мета курсу - надати студентам уявлення про історію формування та розвитку класових суспільств Стародавнього Сходу; розкрити історичні події та процеси у державах Стародавнього Сходу у їх взаємозв’язку та взаємозалежності; висвітити соціально-економічні стосунки, правовий статус людини у суспільстві, значення сім’ї, ролі релігії, досягнень науки та культури. Історико-теоретичний курс «Історія Стародавнього Сходу» читається як складова частина спеціальної підготовки вчителя історії на історичному відділенні історико-філологічного факультету Об'єктом вивчення даного курсу є історія політичних та соціокультурних реалій суспільств у державах Стародавнього Сходу. Концептуальною та методологічною основою курсу є цивілізаційна теорія, яка розуміє цивілізацію як загальну, „тотальну” характеристику різноманітних боків життя людей конкретного суспільства та регіону у всій її багатобарвності. Це дозволяє розглядати питання політичної, соціально-економічної історії та духовного розвитку народів Сходу. Історія людських спільностей подається у нерозривній єдності з історією природи та побуту, звичаїв та права. Змальовуються окремі портрети видатних діячів цивілізацій Стародавнього Сходу. Для більш ґрунтовного ознайомлення студентів з історією Стародавнього Сходу широко використовується джерельна база.
Завданнявивчення курсу “Історія Стародавнього Сходу” обумовлені методичним процесом “сприйняття – усвідомлення – застосування” знань: - знати методологічні та теоретичні основи викладання курсу історії Стародавнього Сходу; - сформувати чітке уявлення про основні тенденції та закономірності формування та розвитку класових суспільств та держав на Стародавньому Сході; - самостійно аналізувати специфіку історичного процесу на Стародавньому Сході, вбачати внутрішні зв’язки між історичними подіями; -сформувати уявлення про стан джерельної бази таздобути навички аналізу писемних джерел з історії Стародавнього Сходу; - розібрати специфіку економічного устрою та соціальних відносин у державах стародавнього Сходу; -усвідомлювати програмний фактичний матеріал в його послідовності; - робити узагальнення та висновки на основі вивченого фактичного матеріалу; - застосовувати набуті знання з історії Стародавнього Сходу в навчальному процесі та втілювати їх у майбутню педагогічну діяльність.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|