МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинензнати : - хронологічні, географічні межі та періодизацію історії країн Стародавнього Сходу; - теоретичні основи стадіального та цивілізаційного підходів в історії держав Стародавнього Сходу; історію їх дослідження; - приклади взаємодії людини і природи на Стародавньому Сході; рухи народонаселення; - характерні риси структури давньосхідних суспільства, розвиток ремесел, появи нових технологій, розвиток транспорту; - розвиток міжнародних відносин на Стародавньому Сході; - причини та наслідки локальних конфліктів; розвиток військової справи, створення перших світових імперій; - розвиток права, перші законодавства: закони Ур-Намму, Хаммурапі, Хетські закони; - визначні постаті культури, розвиток освіти, літератури й мистецтва; - правління ХVIII династії в Єгипті, релігійно-політичну реформу Ехнатона, політику Ассирійських правителів, реформи Дарія І, дати виникнення та падіння цивілізацій Стародавнього Сходу; - поняття «азіатські виробничі відносини», «Стародавній Схід», «ном», «іригація», «клинопис», «зороастризм», «варни»; - характерні риси світогляду, звичаїв, повсякденного життя, приклади здобутків культури. вміти : - пояснювати і застосовувати поняття: «Стародавній Схід»; - характеризувати джерела вивчення цивілізацій Стародавнього Сходу; - порівнювати побут, житло, одяг та звичаї людини стародавінього Сходу; різні стани суспільства; - аналізувати роль релігій в житті суспільств Стародавнього Сходу; - показувати на карті територію Єгипту, держав Месопотамії, країн Середземномор’я та Малої Азії , Хетського царства, в різні періоди їх існування; основні напрямки військових походів правителів Єгипту, Ассирії, Персії; - пояснювати і застосовувати поняття: «ієрогліф», «номова держава», «енсі», «лугаль», «епонім», «сатрап»; - описувати пам’ятки культури народів Стародавнього Сходу, найвизначніші битви, реформи; - характеризувати визначні історичні постаті (Ехнатон, Рамзес ІІ, Гудеа, Саргон Древній, Хаммурапі, Ашшурбанапал, Дарій І, ); - визначати основні риси політики правителів країн Стародавнього Сходу, суспільства; - наводити приклади взаємовпливу держав; - порівнювати, внутрішню й зовнішню політику держав Стародавнього Сходу; - висловлювати судження щодо значення появи наукових знань; внеску культури Стародавнього Сходу у світову духовну спадщину. Програма навчальної дисципліни ЗМІСТОВИЙ модуль I. Предмет Історії стародавнього Сходу. Стародавній Єгипет.
Предмет, методологічні проблеми, особливості джерельної бази. Читайте також:
|
||||||||
|