Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Історіографія історії Стародавнього Сходу.

Предмет та завдання курсу “Історія Стародавнього Сходу”. Хронологічні та географічні рамки історії Стародавнього Сходу. Періодизація історії Стародавнього Сходу. Джерела з історії Стародавнього Сходу, їх класифікація. Особливості джерельної бази з історії Стародавнього Єгипту, Месопотамії, найдавніших державних утворень Малої Азії та Закавказзя. Методологічні проблеми історії Стародавнього Сходу. Дискусія про азіатські виробничі відносини. Формаційна та цивілізаційна концепції і світознавство. Стародавній Схід та світова історія. Розшифрування систем письма цивілізацій Стародавнього Сходу. Вивчення історії країн Стародавнього Сходу у західноєвропейській та вітчизняній історіографії (дореволюційній, радянській та пострадянській). Вивчення історії Стародавнього Сходу на сучасному етапі.

Стародавній Єгипет. Утворення держави. Політична історія, економіка, культура Єгипту під час правління І – ХХХ династій.

 

Стародавній Єгипет. Хронологія та періодизація єгипетської історії. Природні умови та населення Стародавнього Єгипту. Формування класового суспільства та держави на території Єгипту. Додинастичний період. Культури Герзе, Амрат та Бадарі. Раннє царство. Давнє царство. Особливості соціально-економічного розвитку Єгипту в ранній період. Перший перехідний період: соціально-економічна роздрібненість Єгипту. Середнє царство. Другий перехідний період – Єгипет під владою гіксосів. Зміни в галузі економіки та соціальному устрої Єгипетської держави. Військово-політична історія Єгипту доби Нового царства. Релігійно-політична реформа Аменхотепа ІV. Єгипет за правління Рамесидів. Фіванська теократія. Пізнє царство. Лівійсько-саїський Єгипет. Завоювання Єгипту лівійцями. Єгипет під владою ефіопів. Проникнення в Єгипет асирійців, підвищення Саїсу та об’єднання країни під владою XXVI династії. Особливості економічного та соціального розвитку Пізнього Єгипту. Завоювання країни персами. Єгипет під владою іноземців. Культура Стародавнього Єгипту: особливості матеріальної культури, мова, писемність, освіта, наука, література, міфологія та релігія. Архітектура та мистецтво. Театр, музика, фізична культура. Побут та звичаї стародавніх єгиптян.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ П.

Стародавня Месопотамія.


Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. Актуальність курсу історіософії історії України
  3. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  4. АЛЬТЕРНАТИВНІСТЬ В ІСТОРІЇ
  5. Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)
  6. Антропологічна періодизація первісної історії
  7. В історії Стародавньої Греції важливу роль відіграли два поліси: Афіни і Спарта.
  8. В рамках святкування Всесвітнього Дня Туалету (19 листопада 2013р.) Музей Історії Туалету оголошує конкурс робіт молодих художників та скульпторів
  9. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  10. Визначення та оцінки діалектики в історії філософії
  11. Використання Історії поля
  12. Виникнення грошей у державах Стародавнього світу




Переглядів: 2158

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен | Територія та населення. Формування класового суспільства та держави. Найдавніші державні утворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.