Змістовий модуль 3. Управління маркетинговою діяльністю
Тема 9. Організація маркетингу
План вивчення теми
1. Організація маркетингової діяльності.
2. Принципи організації служби маркетингу.
3. Основні типи організаційної структури служби маркетингу.
Навчальні цілі
Закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань про організацію маркетингу на підприємстві.
Читайте також: - C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
- ERP і управління можливостями бізнесу
- H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
- III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
- ISO9000. Як працює система управління якістю
- Oracle Управління преміальними
- V міні – модуль
- А. Видання прав актів управління
- Автоматизація управління діяльністю готелю
- АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
- АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
- Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|